וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב פנתה לסוכנים של קייל היינס ובריאנט דאנסטון

8.4.2016 / 16:09

הצהובים ממשיכים לכוון גבוה וינסו להחתים אחד מהשניים: כוכב צסק"א מוסקבה (29, 1.98 מ'), שזכה בשתי אליפויות אירופה, או את אקס בני השרון והפועל חולון (29, 2.03 מ'), שלא אמור להמשיך באנאדולו אפס

one

בווידאו: תקציר הניצחון של מכבי תל אביב על מכבי חיפה

מכבי תל אביב ממשיכה בהכנותיה לעונה הבאה, ורשימת המועמדים לחזק את הצהובים ממשיכה להיות מעניינת מאוד. בצל הדיווח באירופה על סיכומו של המאמן יורגוס ברצוקאס במועדון לעונה הבאה, לוואלה! ספורט נודע שמכבי תל אביב כבר פנתה לסוכנים של קייל היינס, שעל מועמדותו כבר פרסמנו בוואלה! ספורט, ובריאנט דאנסטון.

בשורות הצהובים הוחלט לנסות ולהחתים את אחד משני השחקנים, ולסוכניהם הועבר מסר כי הם "הולכים חזק" עליהם. החתמת היינס לא תהיה פשוטה לביצוע: על אף גובהו (1.98 מ'), הוא נחשב לאחד משחקני הפנים הטובים באירופה, וכבר זכה פעמיים ביורוליג עם אולימפיאקוס. הוא משתכר כ-1.2 מיליון יורו בצסק"א מוסקבה, שמחזיקה באופציה עליו לעונה הבאה, אולם ייתכן שהיא לא תממש אותה - ובמכבי מתכוונים להיכנס לתמונה אם זה יקרה.

לגבי דאנסטון, באנאדולו אפס יש כוונה לשנות את פני הקבוצה לאחר ההדחה מהטופ 16 ביורוליג, ובמכבי תל אביב מספרים כי הנטייה של הקבוצה הטורקית היא לשחררו, כך שיהיה שחקן חופשי.

היינס (29), בוגר מכללת גרינסבורו, החל את הקריירה האירופית שלו בוורלי האיטלקית ב-2008, לפני שעבר לבאמברג ב-2010. בקיץ 2011 חתם באולימפיאקוס וסייע לה, כאמור, לזכות בשתי אליפויות אירופה רצופות, ובקיץ 2013 חתם על חוזה עתק בצסק"א. בקיץ שעבר האריך את חוזהו בקבוצת הפאר הרוסית בשנתיים נוספות, והעונה הוא מעמיד ממוצעים של 10.4 נקודות, 4.6 ריבאונדים וחסימה למשחק ביורוליג.

דאנסטון (29, 2.03 מ'), בוגר מכללת פורדהאם, החל את הקריירה האירופית שלו ב-2010 באריס סלוניקי. בשלהי עונת 2010/11 הגיע לבני השרון, ואת עונת 2011/2012 בילה בהפועל חולון, בשורותיה רשם מספרים מצוינים של 15 נקודות ו-9.4 ריבאונדים למשחק. משם השתדרג לווארזה, ב-2013 חתם באולימפיאקוס, ובשורותיה נבחר פעמיים לשחקן ההגנה של העונה ביורוליג. בקיץ החולף חתם באנאדולו אפס, והעונה העמיד ממוצעים של 7.9 נקודות, 5 ריבאונדים ו-1.1 חסימות למשחק.

כזכור, גם לפורוורד/סנטר לוס אנג'לס לייקרס, טאריק בלאק, נעשתה פנייה רשמית לפני כמה ימים והחל עימו מו"מ אולם הצדדים טרם הגיעו לסיכום וכלל לא בטוח שהשחקן עצמו מעוניין לעזוב את ה-NBA.

השחקן שיחתום לבסוף יצטרף לקו הקדמי המחודש ביד אליהו, שאמור לכלול את שחקני הכוכב האדום בלגרד כיום, קווינסי מילר ומייק צירבס. עם זאת, מאחר שאין עדיין חתימה רשמית, הצהובים מכינים לעצמם אלטרנטיבות במקום הסנטר הגרמני.

קייל היינס שחקן צסק"א מוסקבה. GettyImages
שם מעניין מאוד. קייל היינס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully