וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מאמן קובאן יורגוס ברצוקאס סיכם במכבי תל אביב

ב"יורובאסקט" טוענים שלרוסים יש אופציה על המאמן היווני, אך זה מעוניין לעזוב בקיץ לצהובים ולקחת איתו את מלקולם דילייני. נשיא הכוכב האדום: "מכבי במצב נורא, לא הייתי חותם שם"

one

בזמן שהגיעה לסיכום עם מאיק צירבס, קווינסי מילר וסוני ווימס, ייתכן ומכבי תל אביב מצאה גם מאמן לעונה הבאה. על פי דיווח באתר "יורובאסקט", מאמן קובאן יורגוס ברצוקאס הודיע לקבוצתו כי סיכם בשורות הצהובים לעונה הבאה, ויעזוב בקיץ הקרוב. ברצוקאס חתם בקיץ שעבר בקובאן על חוזה לעונה עם אופציה לעונה נוספת, ובמועדון מעוניינים להשאירו, אך היווני רוצה להתקדם ולהדריך קבוצה גדולה יותר. באותו הדיווח נטען גם שהמאמן ירצה להביא את מלקולם דילייני, אחד הכוכבים הגדולים ביורוליג העונה, שמעמיד ממוצעים מצוינים של 16 נקודות (46.5 אחוז ל-2, 38.3 אחוז ל-3), 3.3 ריבאונדים ו-5.9 אסיסטים למשחק.

ברצוקאס (50) נחשב לאחד הכוחות העולים בשוק המאמנים בכדורסל האירופי. כשחקן הוא נחשב לסמל של מארוסי, במדיה העביר את כל הקריירה שלו, ואותה אימן לאחר הפרישה ב-2003 במשך שלוש שנים. בהמשך אימן את לאריסה, פאניוניוס ושוב מארוסי, לפני שהחליף את דושאן איבקוביץ' באולימפיאקוס והוביל אותה לזכייה ביורוליג, בדרך להפוך למאמן היווני הראשון שעושה זאת. החל מ-2015 הוא מאמן את קובאן, והעונה עושה זאת בהצלחה רבה, כשהקבוצה הרוסית נחשבת לאחת ההפתעות הנעימות של העונה באירופה, ועלתה להצלבה עם יתרון ביתיות מול ברצלונה.

מאמן לוקומוטיב קובאן יורגוס ברצוקאס. GettyImages
המחליף של טבק? ברצוקאס/GettyImages

הכוכב האדום בלגרד תערוך הערב (שישי, 20:00) את משחקה האחרון בטופ 16 מול צדביטה, אבל נראה שהיא טרודה בכלל בעניינים אחרים. הדיווחים שלשום על ההתקרבות במו"מ בין מכבי תל אביב לשניים מכוכבי הקבוצה, מאיק צירבס וקווינסי מילר, העסיקה רבות את ראשי מועדון הפאר הסרבי ואמש (חמישי) העניק הנשיא נבוישה צ'וביץ' ראיון לתקשורת המקומית בו תקף את מכבי תל אביב, אך לא הכחיש במפורש את המו"מ. "הם רוצים שני שחקנים שלי? נו, ואני רוצה חמישה שחקנים שלהם. אין שום דבר חדש בזה שמכבי תל אביב מנהלת מגעים עם שחקנים במהלך העונה, או מפרסמת דיווחים מפוצצים", אמר. "הם צריכים איכשהו להצדיק את התוצאות הרעות שלהם במשך כל העונה, אז הם מפרסמים דברים כאלה. בסך הכל מדובר בניסיון מצידם להרגיע את הסערה בתוך המועדון".

צ'וביץ' אף הודה כי ניסה לשכנע את שחקניו לוותר על הצעות ממכבי תל אביב. "הסיטואציה שם איומה. עם תקציב נמוך בהרבה אנחנו הגענו להצלבה, והם עפו בשלב מוקדם. אצלנו יש אווירה משפחתית. אם הייתי שחקן הייתי מעדיף להישאר אצלנו מאשר לחתום".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מאיק צירבס במדי הכוכב האדום בלגרד. GettyImages
הנשיא מנסה לשכנע אותו אחרת. צירבס/GettyImages

גם המנהל המקצועי מירקו פאבלוביץ' נדרש לספק הסברים בנוגע למגעים בין מכבי תל אביב לשני שחקני הפנים, להם עוד מטרות רבות העונה, כולל סדרת הצלבה מאתגרת במיוחד מול צסק"א מוסקבה. "העובדה שהשחקנים שלנו מחוזרים במועדוני פאר מחמיאה. טבעי שאחרי ההצלחה הזו יגישו הצעות גדולות לכוכבים שלנו, אבל זה לא הזמן לדבר על זה. אנחנו מנסים להיות כמה שיותר מרוכזים לקראת האתגרים שעומדים בפנניו ביורוליג ובליגה האדריאטית".

שלשום פורסם כי הצהובים מנהלים מגעים מתקדמים עם צמד שחקני הפנים, וכי אם לא תחול התפתחות בלתי צפויה הם יחתמו בקרוב במועדון. צירבס ומילר, שעל מועמדותם פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, מסיימים בתום העונה את חוזיהם בבלגרד, ואף שנותרו להם עוד חודשיים לשחק הם כבר מנהלים שיחות לגבי עתידם. הודעה רשמית בנושא לא תצא ככל הנראה בקרוב, בשל העובדה שהשניים עדיין מופיעים במדי קבוצה אחרת, אבל השניים קרובים לסיכום. צירבס (26, 2.08 מ'), צפוי לחתום לשלוש שנים שבמהלכן ישתכר כשלושה מיליון דולר, בעוד מילר (23, 2.06 מ') מיועד לחתום לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת, שבכל אחת מהן ישתכר 1.2 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully