וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב קרובה לסיכום עם מייק צירבס

6.4.2016 / 11:07

הכוכב האדום, סניף יד אליהו: הצהובים מנהלים מגעים מתקדמים עם הסנטר הגרמני של אלופת האדריאטית, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. אם לא תחול התפתחות בלתי צפויה, הוא יחתום לשלוש שנים. מי שצפוי להצטרף אליו הוא שותפו לקו הקדמי בבלגרד, קווינסי מילר

one

בווידאו: תקציר הניצחון של מכבי תל אביב על מכבי חיפה

לידיעה הראשונית שפורסמה על מועמדותם של צירבס ומילר


מייק צירבס וקווינסי מילר, שהצעידו את הכוכב האדום בלגרד להעפלה סנסציונית לרבע גמר היורוליג, צפויים להמשיך לשתף פעולה גם בעונה הבאה - אבל במקום אחר: במכבי תל אביב. הצהובים מנהלים מגעים מתקדמים עם צמד שחקני הפנים, ואם לא תחול התפתחות בלתי צפויה הם יחתמו בקרוב במועדון.

צירבס ומילר, שעל מועמדותם פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, מסיימים בתום העונה את חוזיהם בבלגרד, ואף שנותרו להם עוד חודשיים לשחק הם כבר מנהלים שיחות לגבי עתידם. הודעה רשמית בנושא לא תצא ככל הנראה בקרוב, בשל העובדה שהשניים עדיין מופיעים במדי קבוצה אחרת, אבל השניים קרובים לסיכום.

ההתעניינות של מכבי תל אביב בשחקן הגיעה עד לסרביה, כשבאתרי הספורט הגדולים במדינה, ביניהם "מוצרט ספורט" ו"נובוסטי", מדווחים על הרצון של הצהובים להחתים את השניים.

צירבס (26, 2.08 מ'), צפוי לחתום לשלוש שנים שבמהלכן ישתכר כשלושה מיליון דולר, בעוד מילר (23, 2.06 מ') מיועד לחתום לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת, שבכל אחת מהן ישתכר 1.2 מיליון דולר.

מאיק צירבס, הכוכב האדום בלגרד. GettyImages
חיזוק לקו הקדמי. צירבס/GettyImages

צירבס הפך העונה לאחת ההפתעות הנעימות ולאחד הכוכבים העולים ביורוליג, והוא נחשב לאחד השמות החמים בשוק השחקנים. אשתקד הוא היה הסנטר המחליף של בובאן מריאנוביץ', והסתפק ב-5.2 נקודות וב-3.3 ריבאונדים למשחק, וגם העונה היה אמור לגבות מהספסל את סופוקליס שחורצאניטיס - אבל כבש בסערה את הרחבות ביבשת.

בשלב הראשון דורג שני בנקודות (16.3) ורביעי במדד (19.1), ואף שמספריו ירדו בטופ 16, הוא האחראי המרכזי להצלחתה של הכוכב האדום - שהבטיחה את המקום הרביעי בבית ה' ותיאבק ברבע הגמר מול צסק"א מוסקבה או ויטוריה על הכרטיס לפיינל פור. ממוצעיו העונתיים של צירבס עומדים, נכון לעכשיו, על 13.1 נקודות ו-6.5 ריבאונדים.

מילר, שמעולם לא שיחק באירופה, הצטרף לכוכב האדום כשבועיים לאחר פתיחת העונה, והוא ה"סטרץ' פור" שמכבי משוועת אליו מאז פרישתו של דייויד בלו - פאוור פורוורד עם קליעה מבחוץ, שיוכל למתוח את ההגנה ולאפשר מרחב מחיה נוח לסנטר שלצידו, כפי שהוא עושה כיום עם צירבס בבלגרד.

קווינסי מילר שחקן הכוכב האדום חוגג. GettyImages
סוף סוף סטרץ' פור? מילר/GettyImages

הפורוורד האמריקאי מוליך את הכוכב האדום בנקודות (14.2 למשחק), הוא לוקח כמעט חמש שלשות בממוצע לערב ועומד על 34 אחוזים, ומדובר גם בסגן מלך החסימות של היורוליג בעונה הזו (1.5).

במקביל לשניים הללו, מנהלת מכבי שיחות עם פורוורד צסק"א לשעבר, סוני ווימס, שלא הצליח להשתלב מחדש ב-NBA ועל פי גורמים המעורים במשא ומתן עימו החליט לחזור בעונה הבאה לאירופה. גם אם יתברר שמחירו גבוה מדי, עצם ההחלטה ללכת על ווימס מעמידה בסימן שאלה גדול את עתידו של דווין סמית', שחתום על חוזה לשנתיים הבאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully