וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנטר לוס אנג'לס לייקרס, טאריק בלאק, מועמד למכבי תל אביב

6.4.2016 / 16:18

החתימות הצפויות של מייק צירבס וקווינסי מילר, שעל מועמדותם פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, רק יתחילו את המהפכה. הצהובים כבר פנו לסוכנו של הסנטר (24, 2.06), בכוונה לצרפו בעונה הבאה

one

בווידאו: מכבי תל אביב מנצחת את מכבי חיפה

עונת 2015/16 תסתיים בעוד כחודשיים, אבל במכבי תל אביב כבר עובדים במרץ על המהפכה שתתחולל בסגל לקראת העונה הבאה. במקביל למגעים המתקדמים שמנהלים הצהובים עם מייק צירבס וקווינסי מילר מהכוכב האדום בלגרד, לוואלה! ספורט נודע כי הצהובים מעוניינים גם בפורוורד/סנטר לוס אנג'לס לייקרס, טאריק בלאק, שעשוי להשלים את הקו הקדמי.

קריירת ה-NBA הקצרה של בלאק (24, 2.06 מ') ידעה לא מעט עליות ומורדות, אף שהיא החלה רק לפני שנה וחצי. הוא לא נבחר בדראפט 2014, אבל הוחתם ביוסטון רוקטס אחרי שהרשים בליגת הקיץ, וב-25 הופעות בליגה רשם 4.2 נקודות ו-5.1 ריבאונדים למשחק. משם, באמצע העונה, עבר ללייקרס והעמיד 7.2 נקודות ו-6.1 כדורים חוזרים ב-21 דקות לערב.

טאריק בלאק, קובי בריאנט שחקני לוס אנג'לס לייקרס. AP
בלאק עם בריאנט/AP

העונה, יחד עם הקבוצה כולה, בלאק רשם נסיגה והוא עומד על ממוצעים של 3.1 נקודות ו-3.9 ריבאונדים ב-34 הופעות. שחקן הפנים האמריקאי משתכר העונה 845 אלף דולר (ברוטו).

שם של גבוה נוסף שאחריו עוקבים במכבי, למקרה שאופציית צירבס תרד מהפרק ברגע האחרון, הוא מירו בילאן. הסנטר הקרואטי המצוין של צדביטה זאגרב (26, 2.13 מ') יסיים השבוע עונת יורוליג מצוינת שבמהלכה הפך לאחד הבולטים באירופה בעמדה זו, ותרם 13.2 נקודות, 6.1 ריבאונדים ו-2.1 אסיסטים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully