וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: חשש שהחברה המספקת לקבוצה מכונות כביסה תיקח אותן

5.4.2016 / 17:42

הקבוצה משלמת תשלום חודשי ושוכרת את המכשירים בסוג של ליסינג, אך כעת חשבון הבנק שלה ריק והחברה עשויה לקחת אותם כבר בימים הקרובים. קווי הטלפון של מספר עובדים במועדון נותקו

one

הוראת קבע של מכבי נתניה לחברה ממנה שוכרת הקבוצה את מכונות הכביסה ומכונות הייבוש לא כובדה מאחר שאין כסף בחשבון הבנק של הקבוצה, וייתכן כי החברה תיקח את המכשירים החשמליים כבר בימים הקרובים. מכבי נתניה משלמת בכל חודש סכום לחברה עבור השימוש במכונות הכביסה והמייבשים כך שמדובר בסוג של ליסינג. מאחר שלקבוצה אין כסף בחשבון בבנק המזרחי, הוראת הקבע לא כובדה וכעת חוששים במועדון שיילקחו מהם המכשירים.

מוקדם יותר פרסמנו כי מספר עובדים במכבי נתניה גילו הבוקר (שלישי) כי קווי הטלפון הסלולריים שלהם מנותקים. מבדיקה שנעשתה מתברר כי קיים חוב של מכבי נתניה על סך של 3,000 שקל אשר היה אמור לרדת בהוראת קבע שלא כובדה מכיוון שבחשבון הבנק של מכבי נתניה אין כסף. חלק מעובדי המועדון המחזיקים קווים של פלאפון על שם המועדון מיהרו לפעול מול חברת פלאפון ולהעבירם על שמם כדי שהמכשירים יעבדו.

במכבי נתניה מעריכים כי הבאה בתור להפסיק את הקשר עימם בשל כספים שלא מועברים, היא חברת השכרת הרכבים שעובדת עם המועדון. במצב כזה יצטרכו שחקנים רבים המקבלים רכב מהקבוצה להתנייד בדרכים אחרות. סמנכ"ל מכבי נתניה, רן מנשה, העביר את כל הדו"חות שהעירייה ביקשה לפני העברת כספי התמיכות המעוכבים כבר זמן רב. מדובר כזכור בסכום של 700 אלף שקל שהוא כמו חמצן לקבוצה ושאותו העירייה לא מעבירה למועדון.

גורם בהתאחדות לכדורגל אמר לוואלה! ספורט: "אם העירייה תעביר את ה-700 אלף שקל שהיא צריכה להעביר ותדאג להעביר מקרן נתניה סכום של 1.2 מיליון שקל שגם מגיעים לקבוצה ביחד עם הכסף שצריכה נתניה לקבל ממס ההכנסה בגובה של 1.2 מיליון שקל, אפשר יהיה להימנע מפירוק. המפתח להימנע מפירוק זו התערבות אגרסיבית של העירייה לטובת המועדון בעמידה על מה שהבטיח בקיץ בטור ההכנסות של התקציב. בכל מצב אחר מכבי נתניה עלולה ללכת לפירוק".

עומר ורד מכבי נתניה. קובי אליהו
השלב הבא - הרכבים? שחקני מכבי נתניה מגיעים לאימון/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully