וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: עוסמאן דמבלה סיכם את תנאיו בבאיירן מינכן

האם הבווארים יגנבו לברצלונה את ילד הפלא של ראן? בצרפת מדווחים שהחלוץ בן ה-18 יחתום בקיץ אצל הגרמנים, ויושאל לראן לעונה נוספת. דמבלה כבש עשרה שערי ליגה העונה ובישל חמישה נוספים

עוסמאן דמבלה שחקן ראן. GettyImages
ישחק בגרמניה? דמבלה/GettyImages

האם באיירן מינכן הצליחה לשים את ידיה על אחד השחקנים הכי כישרוניים באירופה? על פי דיווח ברשת beIN Sports, חלוץ ראן, עוסמאן דמבלה בן ה-18, סיכם את תנאיו אצל הבווארים, יחתום בשורותיהם בקיץ הקרוב ויושאל לראן בעונה הבאה כחלק מההסכם.

דמבלה נחשב לאחד השחקנים הכי כישרוניים באירופה כיום, כשבאמתחתו כבר עשרה שערי ליגה ועוד חמישה בישולים - כל זאת בעונת הבכורה שלו בקבוצה בוגרת. בעקבות היכולת שהציג, זכה דמבלה למעקב צמוד מברצלונה, ששלחה את המנהל הטכני לעקוב אחריו. המנהל הטכני צפה בדמבלה במשחק השיא שלו, בו כבש שלושער מרהיב במחצית אחת.

בדיווח נכתב שדמבלה מעדיף את הבונדסליגה על פני הליגה הספרדית, הרבה בשל העובדה שחוזיהם של שניים מכוכבי באיירן מינכן, אריאן רובן ופרנק ריברי, מסתיימים ב-2017.

מלבד עשרת השערים שכבש, דמבלה מספק גם נתונים מרשימים נוספים. למשל: הילד הצעיר מוביל את הליגה הצרפתית בכדרורים מוצלחים למשחק (4.4) - יותר מחאתם בן ארפה ולוקאס מורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully