וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה 1: המילטון יזנק מהפול פוזישן באוסטרליה, פארסה במקצה הדירוג

אלוף העולם ניצח במקצה הדירוג שפתח את העונה, חגג פול פוזישן 50 בקריירה ושבר שיא מסלול של שומאכר, אבל החוקים החדשים השביתו עמדו במוקד. רוזנברג שיזנק שני: "זו דרך לא נכונה"

לואיס המילטון נהג קבוצת מרצדס, פורמולה 1. רויטרס
כולם התלוננו, הוא חגג. לואיס המילטון/רויטרס

עונת 2016 בסבב פורמולה 1 יצאה לדרך הבוקר (שבת) עם מקצה הדירוג של גרנד פרי אוסטרליה, בו קבע לואיס המילטון שיא מסלול של 1:23.837 דקות כדי להשיג את ההקפה המהירה ביותר ולזנק מחר מהפול פוזישן. המילטון רשם פול 50 בקריירה (רק מיכאל שומאכר ואיירטון סנה עשו זאת לפניו) והזמן המהיר שלו ניפץ ב-88 מאיות שנייה את שיא המסלול הקודם של שומאכר מ-2004.

על החגיגה של אלוף העולם במלבורן העיבה פארסת החוקים החדשים של מקצי הדירוג, שגרמה לזעם רב בקרב מנהלי הקבוצות והנהגים. "זו דרך לא נכונה, חייבים לחזור לשיטה הקודמת, עבור האוהדים", אמר ניקו רוזברג, עמיתו של המילטון בקבוצת מרצדס, שיזנק מהמקום השני. סבסטיאן פטל, שסיים שלישי עם הפרארי שלו, הוסיף: "לא היו רכבים על המסלול. האוהדים רצו לראות את לואיס, ניקו, לא משנה מי, דוחף עד סוף המקצה. זו פשוט לא הדרך הנכונה".

על פי השיטה החדשה, אגב, הנהגים האיטיים ביותר מודחים מהמוקדמות בשיטה מתגלגלת, בכל 90 שניות. אלא שכשהבחורים עם הדגלים נופפו בהם כדי להדיח נהגים, הרכבים כלל לא היו על המסלול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully