וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היורוקאפ ימנה 24 קבוצות בעונה הבאה, הפועל ירושלים לא תשחק בו?

בפגישה של ראשי היורוליג הוחלט על מבנה המפעלים הבכירים. חצי מקבוצות היורוקאפ יקבעו ע"פ חוזים. האדומים טוענים שקיבלו מסר לפיו הם מוזמנים ליורוקאפ בעונה הבאה והם יצטרכו להחליט

one

ראשי היורוליג נפגשו אתמול (שני) בברצלונה עם נציגים של קבוצות וליגות רבות מרחבי אירופה על מנת לדון במבנה החדש של היורוליג והיורוקאפ החל מעונת המשחקים הבאה. המבנה החדש שהוצג טרם עבר אישור סופי של דירקטוריון היורוליג.

היורוליג יכלול החל מ-2016/17 כמות של 16 קבוצות, כאשר 11 מתוכן יהיו בעלות רישיון A: מכבי תל אביב; ריאל מדריד, ברצלונה וקוצ'ה לבוראל (ספרד); צסק"א מוסקבה (רוסיה); אולימפיאקוס ופנאתינייקוס (יוון); אנדולו אפס ופנרבחצ'ה (טורקיה); ז'לגיריס קובנה (ליטא); ארמאני מילאנו (איטליה).

חמשת המקומות הנוספים יתחלקו בין הליגה האדריאטית, ה-VTB, הליגה הגרמנית, אלופת היורוקאפ ועוד קבוצה אחת, שתזכה ל"ווילד קארד", כרטיס חופשי, שעונה לאחר מכן יעבור לליגה הספרדית. לא ייערכו מוקדמות למפעל וייתכן שבעתיד הוא יורחב ליותר מ-16 קבוצות.

היורוקאפ יכלול בעונה הבאה 24 קבוצות. הליגה האדריאטית, ה-VTB, הליגה הספרדית והליגה הגרמנית ישלחו לפחות שלוש נציגות למפעל ויתר הקבוצות ייקבעו על פי הסכמים בין היורוקאפ לקבוצות, שיגיעו בין היתר מצרפת, יוון, איטליה, ליטא וטורקיה. המשמעות היא שחצי מקבוצות היורוקאפ ייקבעו לפי חוזים.

על פי גורמים בהנהלת ירושלים, למרות שהם לא השתתפו בדיונים בברצלונה, הם נמצאים בקשר ישיר עם הנהלת היורוליג, שהעבירה להם את המסר לפיו הם מוזמנים להשתתף ביורוקאפ בעונה הבאה. ירושלים צריכה להחליט סופית האם לעבור למפעל החדש של פיב"א או לשחק ביורוקאפ. יש לציין שהבחירה היא שלה.

אורי אלון בעלי הפועל ירושלים. מגד גוזני
צריכים להחליט היכן לשחק. אלון/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully