וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מתחזקת: לירוי היקרסון חתם עד תום העונה

15.3.2016 / 10:38

הגארד/פורוורד (34), שנבחר פעמיים לשחקן השנה במקסיקו והעמיד בעונה שעברה ממוצעים של 14.5 נקודות, 5.6 ריבאונדים ו-2.7 אסיסטים, יחזק את הירוקים. ג'ף רוזן: "הוא שחקן התקפה מחונן"

one

מכבי חיפה מתחזקת: הקבוצה הודיעה היום (שלישי) על החתמתו של הגארד/פורוורד לירוי היקסון עד לתום העונה. היקרסון, 34, מגיע לירוקים עם ניסיון של 10 עונות ושיחק עם מכבי חיפה במסע המשחקים ב-NBA בשנת 2014, כאשר משחק השיא שלו היה מול טורונטו ראפטורס עם 10 נקודות ב-14 דקות.

סיכום העונה בכדורסל הישראלי רמי הדר. אדריאן הרבשטיין
מתחזק. רמי הדר/אדריאן הרבשטיין

היקרסון הוכתר פעמיים לשחקן העונה במקסיקו ועבר בקריירה שלו במדינות רבות בנוסף למקסיקו כמו ארגנטינה, ונצואלה, ברזיל, פורטו ריקו, הפיליפינים, טורקיה, הרפובליקה הדומיניקנית וקנדה. בעונה החולפת היקרסון זכה באליפות במקסיקו, כאשר עונה לפני כן הוא העמיד ממוצעים של 14.5 נקודות, 5.6 ריבאונדים ו-2.7 אסיסטים, ב-37 משחקים בליגה המקסיקנית. לפני התקופה במקסיקו, הוא שיחק 17 משחקים בסן חרמן בליגה הראשונה בפורטו ריקו והעמיד ממוצעים של 19.8 נק', 6.9 ריב' ו-3.4 אס' ב-33.8 דקות משחק.

ג'ף רוזן הבעלים של מכבי חיפה אמר על ההחתמה: "אנחנו נרגשים לחזק את הסגל שלנו לקראת השלבים האחרונים של העונה. לירוי הוא שחקן התקפי מחונן, אשר יביא דינמיקה אחרת להתקפה של הקבוצה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully