וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: אבי גרוס הודיע לעירייה כי הוא לא ירכוש את הקבוצה

15.3.2016 / 22:30

איש העסקים טען כי לאחר שערך בדיקות מקיפות הוא גילה חובות כבדים ותביעות עבר ולכן ויתר על המהלך. בקבוצה טענו כי ייתכן שמדובר בתרגיל שמטרתו לגרום ליו"ר דורון אוסידון לעזוב

one

איש העסקים אבי גרוס, שהביע עניין ברכישת מכבי נתניה, הודיע היום (שלישי) לגורמים בעירייה כי הוא לא ירכוש את הקבוצה, בשל חובות כבדים ותביעות עבר המונחות לפיתחה. גרוס טען כי באחרונה ערך בדיקות מקיפות באשר לנתונים הכספיים של המועדון ובסופם החליט לוותר על הרכישה. הוא הוסיף כי הוא מוכן לשקול סיוע למחלקת הנוער ואף השתלבות בבעלות מלאה על המחלקה, אך בכל האמור בקבוצה הבוגרת, הוא לא ייקח חלק. בעירייה היו משוכנעים היום שגרוס מעוניין לרכוש את הקבוצה והמתינו בתקווה להתפתחות משמעותית במגעים מולו בהמשך השבוע, אך כאמור, הדבר לא יקרה.

בסביבת הקבוצה טענו הערב כי ייתכן שמדובר בסוג של תרגיל מצד העירייה ומצדו של גרוס, שמטרתו לגרום ליו"ר דורון אוסידון לעזוב בצורה חד צדדית את המועדון ומבלי לקבל את הפיצויים המגיעים לו, במידה שרוכש כלשהו לוקח את הקבוצה ומחליט להיפרד ממנו.

ארגון שחקני הכדורגל עתר היום לבית הדין האזורי לעבודה נגד הנהלת מכבי נתניה ועיריית נתניה. זאת בגיל הלנת שכר חודש פברואר של השחקנים.על פי העתירה, טוען עורך הדין ניר קידר כי "עיריית נתניה נמנעת מלהעביר לקבוצה הקצבה של כ-800 אלף שקל אשר דרושים לצורך תשלום שכר השחקנים. הלנת שכר הינה עבירה על חוק הגנת השכר ובארגון מבקשים שבית המשפט יורה לעירייה להעביר באופן מיידי את הכספים לקבוצה כדי שזו תוכל לשלם לשחקנים".

שחקני מכבי נתניה שוקלים להגיע לעירייה על מנת להיפגש עם ראשת העיר מרים פיירברג איכר ועם מנכ"ל העירייה אבי בן חמו כדי לבקש שהעירייה תשחרר 700 אלף שקל המעוכבים לטובת משכורות חודש פברואר.

שחקני מכבי נתניה חוגגים עם סער בנבנישתי. יוסי ציפקיס
צעד נואש. שחקני נתניה/יוסי ציפקיס

בתוך כך הבהיר היו"ר דורון אוסידון בשיחה עם מנכ"ל העירייה בן חמו כי הוא לא יוותר על שום צעד על מנת לשלם לשחקנים ולעובדי המועדון את המשכורות. "אתם הבטחתם לי ערב פתיחת העונה שבתקציב יהיו כספים שייתרמו על ידי יצחק תשובה והאמריקאים ועכשיו יש לי בור של יותר משני מיליון שקל", אמר אוסידון לבן חמו בפגישה ביניהם. "אני לא אגיע למצב שהיה כאן בשנה שעברה ששחקנים ומאמנים במחלקת הנוער לא קיבלו משכורות חמישה חודשים. אעשה כל מה שאפשר כדי שאנשים יקבלו את המשכורות וזה כולל להעמיד שחקנים למכירה כבר עכשיו. כל מה שאפשר למכור אני אמכור כדי שיהיו לעובדי המועדון משכורות. ממתי העירייה לקחה מראש דמי שימוש על האצטדיון והמתקנים?".

בין השחקנים שאוסידון שוקל להעמיד למכירה כדי לממן את המשכורות נמצאים הקפטן ירין חסן, השוער הצעיר דין גל והבלם האוקראיני אנדריי מישנקו שנתניה מחזיקה בזכויות עליו.

עדכון ראשון: 14:55

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully