וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: אשדוד ניצחה 0:2 את נצרת עילית, רמה"ש - פ"ת 2:2

מאוריסיו כבש צמד (5 ו-81) עבור המוליכה בדרך לניצחון שישי ברציפות. דרמה גדולה בבכורה של פליקס נעים: דנין העלה את המארחת ליתרון (69), משפתי כבש שער עצמי (71) ובן יאיר החזיר את היתרון (90), אך מיכאלוביץ' איזן עבור המלאבסים

המחזור ה-27 בליגה הלאומית יצא היום (שישי) לדרך עם חמישה משחקים חשובים לקראת הישורת האחרונה לפני החלוקה לפלייאופים. מ.ס. אשדוד המוליכה רשמה ניצחון שישי ברציפות, הפעם 0:2 על הפועל נצרת עילית מהתחתית. הדרמה הגדולה הגיעה מרמת השרון, שם הקבוצה המקומית סיימה ב-2:2 עם הפועל פתח תקוה. השלישית בני לוד עם הפסד דרמטי להפועל ירושלים בעוד משחק קצוות. הפועל רמת גן והפועל קטמון נפרדו ב-1:1, ואילו מכבי הרצליה המשיכה בדעיכה למרות חילופי המאמנים, כשהפסידה 1:0 בבית לאחי נצרת.

יוסי שבחון הפועל ניר רמת השרון מול גל מאיו הפועל פתח תקוה. קובי אליהו
התעוררו במחצית השניה. רמה"ש ופ"ת/קובי אליהו

הפועל נצרת עילית - מ.ס. אשדוד 2:0

מוליכת הטבלה התארחה אצל הקבוצה המתאוששת של החודש האחרון ועשתה את העבודה. זהו ניצחון שישי ברציפות של האשדודים, והם מובילים את הטבלה, לפחות זמנית, ב-11הפרש על השנייה, הפועל אשקלון. מאוריסיו הברזילאי כבש צמד (5 ו-81) קליל ודאג לשלוש הנקודות.

דקה 5, גול! מאוריסיו נכנס לרחבה מאגף ימין ללא הפרעה, ובעט בחדות לפינה הרחוקה, 0:1 לאשדוד.

דקה 81, גול! שער נוסף של מאוריסיו, שקיבל כדור במרכז הרחבה, הטעה את המגן שלו, וכבש, 0:2.

הפועל ניר רמת השרון - הפועל פתח תקוה 2:2

דרמה ענקית בבכורה של פליקס נעים. לאחר מחצית ראשונה רדומה, הגיע שער היתרון של המארחת, כאשר דנין כבש לאחר מתפרצת (69) והעיר את המשחק. גיא משפתי דחק לשערו הוא (71), אבל בן בן יאיר החזיר את היתרון לרמת השרון ברגע דרמטי (90). כאשר נראה היה שנעים בדרך להפסד בכורה, איזן ברנקו מיכאלוביץ' בנגיחה (91). רמת השרון בדרך לפלייאוף התחתון בעקבות רצף תוצאות לא טוב. המלאבסים במגמת התרסקות ולאחר שהובילו את הליגה איפשהו בחודש מרץ, ניצחו רק אחד מ-13 המשחקים האחרונים שלהם.

דקה 69, גול! רובי דבורה העביר כדור רוחב טוב, ההגנה חלמה ואייל דנין דחק פנימה, 0:1.

דקה 71, גול! כדור קרן של פתח תקוה הסתיים בשער עצמי של משפתי לאחר ערבוביה ברחבה, 1:1.

דקה 90, גול! מתפרצת יפה של המארחים בסיומה בן בן יאיר תיקן את השער העצמי שכבש, 1:2 לרמת השרון.

דקה 91, גול! דרמה ענקית! ברנקו מיכאלוביץ' כבש בנגיחה לאחר הרמה של ליאור אסולין. הפועל פתח תקוה כפתה 2:2.

יוגב לרמן (משמאל) עם גולן חרמון שחקני הפועל קטמון. ברני ארדוב
היתרון לא החזיק. קטמון/ברני ארדוב

הפועל רמת גן - הפועל קטמון 1:1

תיקו רביעי בחמישה משחקים להפועל קטמון, למרות שמתיאס מרטין המשיך להרעיד רשתות. הארגנטינאי כבש כבר בדקה השישית אחרי הכנה של רז שטיין, אבל טעות גדולה של השוער אוהד סיידוף, ששמט כדור פשוט בדקה ה-36, אפשרה לדידייה ברוסו לכבוש את ה-14 שלו העונה ולסדר לפטריסיו סייג בבכורה כמאמן הפועל רמת גן.

דקה 6, גול! מתיאס מרטין קיבל כדור רוחב מצוין ברחבה וגלגל בקלילות לרשת. 0:1 לקטמון.

דקה 36, גול! טעות ענקית של השוער אוהד סיידוף, שהשמיט כדור פשוט היישר לרגלו של דידייה ברוסו, שלא התבלבל וכבש את השוויון. 1:1.

מכבי הרצליה - מכבי אחי נצרת 1:0

גם המאמן השלישי שערך בכורה במחזור הזה, לא הצליח לנצח. למעשה, הוא היחיד שהפסיד. עופר טלקר קיווה להביא את השינוי עבור מכבי הרצליה אחרי שמונה למחליפו של חיים שאבו, אבל המארחת שוב הייתה אנמית בהתקפה וספגה הפסד רביעי ברציפות לאחר שנכנעה לכדור חופשי של עלי חטיב. אחי נצרת בכושר מצוין, עם חמישה ניצחונות (בהם לא ספגה) בששת המחזורים האחרונים, וכעת במקום המוליך לפלייאוף העליון.

דקה 77, גול! בעיטה חופשית נהדרת של עלי חטיב מ-18 מטר נחתה בפינה של איבגי. 0:1 לאחי נצרת.

הפועל ירושלים - בני לוד 0:1

הקבוצה של סלימאן אזברגה ממשיכה לבעוט בדלי ולא לנצל את ההזדמנויות לתפוס את המקום השני. הפעם, במשחק הרביעי ברציפות של בני לוד ללא ניצחון, היא נכנעה בתוספת הזמן לשער של אלי דרעי, שהעלה את הפועל ירושלים למקום ה-14 המוליך למשחקי המבחן, אבל רק שלוש נקודות פחות ממכבי יבנה במקום ה-13.

דקה 94, גול! דרעי בעט כדור לא חזק מ-16 מטרים, אבל פלזנטל הגיב באיחור והדף רק לקורה ופנימה. 0:1 דרמטי להפועל ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully