וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון דרוקר לא יאמן את נבחרת בולגריה: "סירבתי מסיבות אישיות"

25.2.2016 / 20:47

מאמן מכבי ראשון לציון החליט שלא לקחת על עצמו את התפקיד שהוצע לו לפני מספר שבועות: "ההצעה החמיאה לי, לאמן את נבחרת בולגריה זה כבוד גדול. אחזיק לה אצבעות בעתיד"

one

מאמן מכבי ראשון לציון, שרון דרוקר, לא יאמן את נבחרת בולגריה. הערב (חמישי) שלח דרוקר הודעה לראשי הנבחרת, ובה כתב: "לא אוכל לקחת עליי את תפקיד המאמן מסיבות אישיות. ההצעה החמיאה לי, לאמן את נבחרת בולגריה זה כבוד גדול. אחזיק לה אצבעות בעתיד".

דרוקר (48) מוביל זאת השנה השנייה את מכבי ראשון לציון לעונה מוצלחת בצמרת הטבלה הישראלית, כשבמקביל קרובה הקבוצה להעפלה לשלב רבע גמר היורופקאפ. למאמן ניסיון עשיר בכדורסל האירופי כשאימן את אוראל גרייט הרוסית, עמה אף זכה בגביע האתגר, ריטאס וילנה הליטאית, אוסטנד הבלגית, אריס סלוניקי היוונית ומונטגרנרו האיטלקית. הישג השיא שלו כמאמן הגיע בעונת 2003/4 כשהוביל את הפועל ירושלים לזכייה ביול"ב קאפ, כשהיא גוברת במשחק הגמר על ריאל מדריד.

נבחרת בולגריה, אותה אימן בעבר פיני גרשון, לא העפילה לשני הטורנירים האחרונים של אליפויות אירופה, כשהיא כשלה במשחקים המוקדמים. בהגרלה שנערכה בסוף השבוע קיבלה בולגריה את הבית הקשה ביותר במוקדמות ביחד עם המועמד לעלייה סלובניה, אוקראינה וקוסובו, כשמנצחת הבית וארבע הסגניות הטובות ביותר תעפלנה בסופו של דבר ליורובאסקט.

שרון דרוקר מאמן מכבי ראשון לציון. לירון מולדובן
לא יאמן את בולגריה. דרוקר/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully