וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיריית תל אביב אישרה: אצטדיון בלומפילד יעבור שיפוץ והרחבה

האצטדיון שמשמש כביתן של מכבי תל אביב, הפועל תל אביב ובני יהודה, יעבור שיפוץ נרחב בקיץ ותכולתו תגדל מ-16 אלף ל-24 אלף מקומות. סגן ראש העיר: "זהו צעד חשוב לספורט התל אביבי"

אצטדיון בלומפילד ריק. ברני ארדוב
יעבור שיפוץ נרחב. אצטדיון בלומפילד/ברני ארדוב

בשורות טובות לאוהדי הפועל תל אביב, מכבי תל אביב ובני יהודה: הוועדה מקומית של עיריית תל אביב אישרה היום (רביעי) את שיפוצו והרחבתו של אצטדיון בלומפילד, שתכולתו לאחר השיפוץ תגדל מ-16 אלף מקומות ל-24 אלף. "אישרנו בזה הרגע בוועדה המקומית את שיפוץ ושדרוג אצטדיון בלומפילד", כך אישר סגן ראש עיריית תל אביב אסף זמיר והוסיף: "זהו צעד חשוב לספורט התל אביבי".

על פי תכנית ההרחבה, מאחורי השערים ייבנו שני יציעים בני 4,000 מקומות כל אחד. בסך הכול יוכלו 24 אלף אוהדים להיות נוכחים במשחקי הקבוצות בסיום הבנייה. במכבי תל אביב לוחצים שבניית היציעים תחל בתוך זמן קצר כדי שבחודש אוגוסט הם כבר יהיו מוכנים והמועדון יוכל למכור לפחות את כמות המנויים שהייתה בבלומפילד. במכבי ישתתפו בעלות בניית היציעים מאחר שהם כאמור צפויים לשחק במושבה לפחות במשך שלוש עונות.

אם הפועל פתח תקוה תשוב בתום העונה לליגת העל, קבוצות אחרות לא יוכלו להשתמש במושבה כאצטדיונן הביתי מאחר שעל פי התקנון רק שלוש קבוצות מליגת העל יכולות לשחק באותו אצטדיון. על פי הידוע, הפועל תל אביב נמצאת כבר זמן רב במגעים על מעבר לאצטדיון בנתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully