וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "אם אצטרך לחזור לאמן מחר, אחזור, מעדיף פרויקט חדש"

הפורטוגלי מתארח בסינגפור והתייחס לשמועות: "צריך לחכות לרגע הנכון. כל יום אומרים משהו אחר. כרגע אני בלי עבודה ואני אוהב את זה". דיווח בפורטוגל: "רנאטו סגר ביונייטד תמורת 40 מיליון יורו"

one

בווידאו: מנצ'סטר יונייטד מפסידה 2:1 לסנדרלנד

ז'וזה מוריניו ממשיך לתעתע בתקשורת. המאמן, שצפוי על פי מרבית הדיווחים באירופה לאמן את מנצ'סטר יונייטד בעונה הבאה, הגיע לטיול בסינגפור והתראיין לתקשורת המקומית. מוריניו החליט לשגע את הסינגפורים האומללים עם מגוון כיוונים אפשריים למהלך הבא שלו, כולל רמיזה שיחזור בקרוב לצד אמירה שהוא נהנה מהחופש.

מוריניו התייחס למצבו העכשווי ואמר: "כדורגל זה כדורגל. אם מחר אצטרך לחזור, אז אחזור. זה קצת מוקדם עבורי אני חושב, צריך לחכות לרגע הנכון ואני חושב שלהתחיל את העונה הבאה במועדון חדש עם פרויקט חדש, זה הדבר הנכון עבורי".

על השמועות אמר הפורטוגלי: "אני קורא המון דברים - פעם אמרו שאני במנצ'סטר יונייטד, ואחר כך אמרו שלא. אחר כך שלחו אותי לסין ולאינטר, אלו דברים שהם לא נכונים. אנשים אומרים הרבה דברים, כולל אימון נבחרת סינגפור ברגע שהחלטתי לבוא לפה. כל יום יש דברים אחרים. כרגע אין לי עבודה ואני שמח על כך שאין לי עבודה".

לואי ואן חאל, מנצ'סטר יונייטד. AP
נלחץ מהשמועות. ואן חאל/AP

"אני נהנה מהמשפחה והחיים ואנחנו נראה מה יקרה בעתיד. אני אוהב ומתגעגע לכדורגל. כשתהיה לי הזדמנות טובה, אני אחזור לאמן. כרגע אני לא הולך לשום מקום".

במקביל, בפורטוגל טוענים שהקשר בן ה-18 של בנפיקה, רנאטו, סיכם את תנאיו ביונייטד ויצטרף לקבוצה בקיץ תמורת סכום שינוע תמורת 40 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully