וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: גיא צרפתי עדיין ללא ניצחון לאחר 2:2 עם מכבי יבנה

מחצית ראשונה סוערת במהלכה חזרה הפועל פתח תקוה מפיגור של שני שערים לא הספיקה. אשקלון חזרה מפיגור כפול במחצית ל-2:2 ביתי עם קטמון. הפועל רמת גן גברה 0:2 על קרית גת

יובל נעים מאמן הפועל אשקלון. ניב אהרונסון
בדרך לליגת העל? נעים/ניב אהרונסון

המחזור ה-25 בליגה הלאומית מגיע הערב (שני) לסיומו. מכבי יבנה והפועל פתח תקוה נפרדו ב-2:2 ועוד קודם לכן, הפועל רמת גן חגגה ניצחון בדקות הסיום על האחרונה קרית גת, ואשקלון חזרה מ-2:0 במחצית מול קטמון לתיקו בסיום.

הפועל אשקלון - הפועל קטמון 2:2

משחק עשירי ללא הפסד לאשקלון, לאחר קאמבק יפה במחצית השניה. שחקניו של פרדי דוד כבר הובילו 0:2 משערים של ינון אליהו (16) ויוגב לרמן (35), וראו את רצף שלושת המשחקים ללא נצחון נקטע, אך האשקלונים עלו חדים יותר מחדר ההלבשה. עידן שריקי החמיץ פנדל אך שלח את הריבאונד לרשת (56) וירדן אבוחצירה השווה בדקה ה-73. ינון אליהו הורחק בדקה ה-90.

מכבי יבנה - הפועל פתח תקוה 2:2

עם ניצחון בודד בתשעה משחקים ועדיין ללא ניצחון תחת שרביטו של גיא צרפתי, הפועל פתח תקוה הגיעה ליבנה במטרה לנקום על התבוסה 4:0 במושבה בסיבוב הראשון, אבל לא הצליחה לעשות את זה, למרות קאמבק מהיר. גם מכבי יבנה בתקופה רעה, במקום ה-13 וללא ניצחון בחמישה מחזורים, אך היא פתחה בבליץ. נדב מוניס דחק מקרוב בדקה השביעית אחרי כדור קרן והשמטה של שניר דורי, ובחלוף שתי דקות דוד רביבו בישל בהקפצה נהדרת את השני ליוסי אופיר. אלא שיבנה לא סיימה לחגוג ומיד ספגה, עם דחיקה של עשהאל בן שבת אחרי כדור חופשי בדקה ה-10. הפועל פתח תקוה השתחררה ובדקה ה-33 קיבלה מתנה עם החלקה של אלעד חלימי, שאיבד כדור בצד שמאל וראה את בן מלכה משווה. למרות שליטה שלה וכמה מצבים טובים, האורחת לא השיגה את המהפך ונותרה במקום השלישי.

הפועל רמת גן - מכבי קרית גת 0:2

קרית גת כבר קיוותה להשיג נקודה יקרה למאבקי התחתית, אך ספגה בדקות הסיום מרגלי ריף פרץ (83) ורן רול (87), וסגרה 10 משחקים ללא נצחון ליגה. בעקבות הנצחון, עלו שחקניו של דני גולן לאיזור ממנו מעפילים לפלייאוף העליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully