וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרוקר: "ניצחנו במקום שבו אף קבוצה טרם ניצחה ביורופקאפ"

21.2.2016 / 19:35

מאמן ראשון לציון שמח אחרי הניצחון החשוב על ונטספילס: "עשינו עבודה טובה, היה משחק אגרסיבי ועמדנו בו בכבוד". ליונס, שהצטיין עם 22 נקודות: "רצינו מאוד את הניצחון הזה"

בעונה שבה הפועל ירושלים ומכבי תל אביב הודחו מוקדם מאוד מאירופה ועשו בושות ביורופקאפ, מכבי ראשון לציון השיגה הערב (ראשון) מקדמה משמעותית מאוד כשניצחה 73:75 בחוץ את ונטספילס במשחק הראשון בשמינית הגמר. משמעות הניצחון הזה היא שניצחון נוסף של ראשון בשבוע הבא בביתה יעלה אותה לרבע הגמר, שם היא תפגוש את המנצחת בסדרה בין פרנקפורט ללרנקה.

מאמן מכבי ראשון לציון שרון דרוקר. צילום: ברני ארדוב, ברני ארדוב
ניצחון חשוב מאוד. דרוקר/ברני ארדוב, צילום: ברני ארדוב

שרון דרוקר מאמן ראשון לציון אמר לאחר המשחק: "הערב היה מאמץ גדול של השחקנים שלנו. ניצחנו במקום שאף קבוצה טרם ניצחה ביורופקאפ. אני חושב שעשינו עבודה טובה וידענו לבצע את הפעולות הנכונות בסיום על מנת לשמור על הניצחון. סך הכל היה משחק אגרסיבי ופיסי ועמדנו בו בצורה טובה".

מארק ליונס: "שיחקנו חזק כמו שאנחנו יודעים, לקחנו ריבאונדים ושיחקנו יחד וכשזה קורה אנחנו מנצחים משחקים. רצינו מאוד את הניצחון הזה, במיוחד אחרי החצי גמר וידענו שאנחנו צריכים לבוע עם אנרגיות חדשות ואגרסיביות. שמח שהצלחנו לעשות את זה ולחזור עם ניצחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully