וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל דבריו נגד הומואים: "נייקי" ביטלה את הסכם החסות עם פאקיאו

תאגיד הענק סיים את ההתקשרות עם המתאגרף, שהתבטא נגד הומואים ("גרועים יותר מחיות"). כל מוצריו של הפיליפיני בן ה-37 הוסרו מהחנות האינטרנטית של החברה: "דבריו מתועבים"

מני פאקיאו מתאגרף פיליפיני. AP
ביי ביי. פאקיאו/AP

אלוף העולם באגרוף לשעבר, מני פאקיאו, הולך לשלם בגדול על ההתבטאות האומללה שלו מלפני מספר ימים. כזכור, פאקיאו הצית סערה בעולם ובמדינתו הפיליפינים בפרט, אחרי שהגדיר הומואים כ"יותר גרועים מחיות". פאקיאו בן ה-37, גיבור לאומי בפיליפינים, רץ בבחירות המקומיות לסנאט ומציג עצמו כנוצרי מסורתי ושמרן, ומאמין אדוק בתנ"ך. הדברים שלו עוררו מחלוקת גדולה בארצו, וגררו תגובות נזעמות מארגונים להט"ב וזכויות אדם.

הערב (רביעי) החליטה "נייקי", אחת הספונסריות של המתאגרף, לבטל עם פאקיאו את ההסכם בצדדים אחרי למעלה מעשר שנים, כשמוצריו של פאקיאו כבר הוסרו מהחנות האינטרנטית של "נייקי". "דברים של פאקיאו מתועבים", מסרה חברת הענק. "לנייקי מערכת יחסים ארוכה עם הקהילה הלה"טבית. ביטלנו את קשרינו עם מני פאקיאו".

"זה היגיון פשוט", אמר פאקיאו על נישואים חד מיניים, "האם תראו איזשהי חיה בטבע שזכר שוכב עם זכר ונקבה עם נקבה? החיות טובות יותר. הם יודעים איך לעשות את ההבחנה בין זכר לנקבה. אם אנחנו נאפשר לגבר להיות עם גבר, לאישה להיות עם אישה, אז בני האדם גרועים יותר מחיות". מאוחר יותר הוא מיהר להתנצל, אך ככל הנראה הוא איחר את המועד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully