וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו נטש בזעם מסע"ת ועקץ: "יודע למה מסי בעט ככה את הפנדל"

כוכב ריאל מדריד לא אהב שאלה של אחד העיתונאים לקראת רומא ועקץ את כוכבי ברצלונה: "לא צריך חיבוקים ונשיקות, מה שחשוב זה מה שקורה על המגרש. צפו ברונאלדו נוטש בזעם את המסע"ת

רויטרס

בווידאו: רונאלדו נוטש בזעם את מסיבת העיתונאים

שני משחקים נוספים ייערכו מחר (רביעי) בשלב שמינית גמר ליגת האלופות. המרכזי מביניהם יפגיש את רומא ואת ריאל מדריד. במקביל, תארח הקבוצה הכי ישראלית שנותרה במפעל, גנט, את וולפסבורג ותנסה להמשיך בעונה המופלאה שלה.

צפו ברונאלדו וחבריו מסתלבטים על הפנדל של מסי

רומא - ריאל מדריד (21:45, ספורט 5 ו-5HD)

המארחת מגיעה בכושר טוב, לאחר שהפסידה פעם אחת בלבד ב-13 משחקיה האחרונים בכל המסגרות, ותנסה להעפיל לשלב רבע הגמר לראשונה מאז שנת 2008. גם אז המאמן שלה היה לוצ'אנו ספאלטי, וכמו העונה, גם אז יריבתה בשמינית הייתה ריאל. זה נגמר עם ניצחונות זהים של 1:2 בצמד המשחקים, תוצאות שכמובן יחתמו עליהן בבירת איטליה בשמחה.

ועדיין, למרות הכושר של ריאל מדריד, במסיבת העיתונאים שלה בבירת איטליה עסקו בסוגיית בצורת השערים של כריסטיאנו רונאלדו במשחקי חוץ, מאז סוף נובמבר, ואחד העיתונאים הצליח להוציא את הכוכב הפורטוגלי משלוותו. "אני מתקשה במשחקי חוץ? תנו שם של שחקן אחד שכבש יותר ממני בחוץ. אחד. אתם לא יכולים כי אין אף אחד כזה. ביי לכולם". אגב, רונאלדו כבש העונה 21 שערי בית בכל המסגרות, לעומת 11 בחוץ.

על היחסים בין חברי BBC (בנזמה, בייל והוא) לעומת הקרבה המופגנת בין חברי MSN של ברצלונה (מסי, ניימאר וסוארס) אמר רונאלדו: "במנצ'סטר זכיתי בליגת האלופות עם פרדיננד, גיגס וסקולס, כשלחצנו ידיים, אמרנו בוקר טוב והלכנו. על המגרש כולנו נלחמנו לטובת הקבוצה. ארוחות קטנות ונשיקות וחיבוקים? זה לא שווה כלום. אנחנו מקצוענים. מה זה משנה אם לא נשחק טוב, אבל לפני כן בייל בא אליי הביתה לארוחה?".

אם לא די בכך, אז אחרי מסיבת העיתונאים באימון לקראת רומא, צולמו רונאלדו וחבריו כשהם מסתלבטים בדרכם על הפנדל המדובר של מסי.

מרסלו החל הדיון כשאמר בצחוק לרונאלדו: "כריס, ארבלואה ייקח את זה וימסור לך". הפורטוגלי השיב בלעג: "ארבלואה ייקח את זה ויסיים את זה. אני בטוח שהוא יבעט ואז יחליק".

שחקן רומא קוסטאס מנולאס. GettyImages
"מוכנים לתת הכל". מנולאס/GettyImages

"אני לא חושב שיש פייבוריטית ברורה, יש לנו חמישים אחוז סיכוי לעלות", אמר מנגד ספאלטי, שחזר לעמוד על הקווים באולימפיקו לפני כחודש, לאחר שהחליף את רודי גארסיה, "אני נהנה ממה שהקבוצה עושה בשבועות האחרונים, כשאנחנו בכושר אני חושב שמדובר במשחק אידיאלי לצפייה". שלא במפתיע, המאמן האיטלקי התייחס גם לכוכב הגדול של היריבה: "כריסטיאנו רונאלדו הוא אחד הטובים בעולם בזכות היכולת שלו והעקביות, אבל לא אצמיד אליו 3 שחקנים".

ברומא התעסקו לא מעט בימים האחרונים בשאלת כשירותו של הקשר הוותיק דניאלה דה רוסי, לגביו אמר ספאלטי: "הוא התאושש מהפציעה וחזר להתאמן, הוא יהיה בסגל. כולם חשובים במשחק כזה, אנסה לבחור את ההרכב הכי טוב שאפשר. עוד לא החלטתי בדיוק איך לעלות".

גם הבלם היווני, קוסטאס מנולאס, דיבר על השיטה בה תבחר רומא לשחק מול הבלאנקוס: "המאמן יחליט אם נשחק עם שלושה או ארבעה בהגנה". באשר לסיכויים של קבוצתו, לה ההגנה הגרועה ביותר מבין הקבוצות בשמינית, להעפיל לרבע הגמר אמר: "נצטרך לגלות אופי כדי להשאר בהתמודדות, אנחנו מוכנים לתת הכל. נצטרך להיות מרוכזים ב-100 אחוז".

ריאל לא הפסידה את תשעת משחקיה האחרונים, כולל שישה תחת זינאדין זידאן, אך העובדה שלא הצליחה לנצח על אדמת איטליה בשמונה הנסיונות האחרונים עשויה להדאיג. גארת' בייל ופפה כמובן פצועים וייעדרו מהמשחק, בעוד מרסלו עשוי להיות כשיר. מי שצפוי לחזור להרכב של הבלאנקוס הוא איסקו.

"אנחנו נבוא לשחק כמו במשחקים האחרונים, עם לחץ אינטסנסיבי ויציאה למתפרצות", אמר הקשר הספרדי, "רומא יריבה קשה, יש להם שחקנים גדולים. הם יגיעו עם מוטיבציה גבוהה. ננסה להשיג תוצאה חיובית בחוץ ולסיים את העבודה בבית, צריך לעבוד קשה ולהביא שוב את הגביע הביתה". איסקו התייחס גם לתפקודו מאז שזידאן קיבל את המפתחות: "מאז שהוא הגיע הוא נתן לי את החופש לשחק ולעשות מה שאני יודע, אך גם להגן באופן אחראי, מה שחשוב לאיזון במשחק".

מאמן גנט היין ואנהזברוק. GettyImages
"מאמין בעוצמה שלנו". ואנהזברוק/GettyImages

גנט - וולפסבורג (21:45, ספורט 5+)

זהו מפגש ראשון אי פעם של שתי הקבוצות במסגרת תחרותית. עבור הבלגים זוהי הופעה בכורה במפעל, כך שההגעה לשמינית היא כבר הישג יוצא מן הכלל מבחינתם, כעת הם ינסו להמשיך את המסע ולהגיע עד רבע הגמר. הבלם הישראלי, רמי גרשון, שהחמיץ את החודשים הראשונים של העונה כולל את שלב הבתים כולו בשל פציעה, חווה ירידה במעמדו בקבוצה ביחס לעונה שעברה, אך יקווה בכל זאת לקבל דקות במעמד המרגש. גם חברו קני סייף ימתין להופעה הסטורית עבורו בשמינית הגמר.

מאמן הקבוצה, היין ואנהזברוק: "כמובן שזה לא כמו בשלב הבתים. בשלבי הנוקאאוט אסור לטעות בכלל". הבלגי, שבמקביל למשחק חוגג גם יום הולדת, מאמין בשחקניו שיעניקו לו מתנה ראויה. "אני לא חושב על היריבה, כי אני מאמין בעוצמה שלנו. אני לא מחולל ניסים, הכבוד מגיע לשחקנים. נתרכז בשני המשחקים וננסה להשיג תוצאות טובות. אחר כך נראה אם השגנו משהו מיוחד".

באשר ליריבה אמר: "אני לא חושב שוולפסבורג היא קבוצה חלשה. אף קבוצה שהגיעה לשלב הזה היא חלשה. הם סיימו בעונה שעברה במקום השני בבונדסליגה, לטעמי הליגה הטובה ביותר לצד הספרדית. הקבוצות הגרמניות מרשימות מבחינת הפיזיות והטקטיקה. אני ממש לא חושב שזה יהיה קל".

שחקן וולפסבורג יוליאן דרקסלר. GettyImages
"מגיעים בהרגשה טובה". דרקסלר/GettyImages

האנס ואן דר ברוגן ופיטר אולאינקה פצועים ואמורים להעדר מהמפגש, בעוד מוזס סימון וברכט דיאחרה אמורים להיות כשירים למרות פציעות קלות בסופש. "לשחק בשמינית הגמר זה התגשמות חלום עבור כל שחקן. האווירה תהיה מדהימה", אמר דיאחרה.

האורחים יגיעו עם חיסורים משמעותיים רבים, כאשר ייאלצו להסתדר ללא נאלדו, באס דוסט וקרלוס אסקווס. ג'ושואה גליבוגי בספק.

הקשר יוליאן דרקסלר: "זו לא פעם ראשונה השנה שאנחנו מתמודדים ללא שחקני מפתח. צריך להיות מלוכדים כקבוצה. ברנו תקופה לא קלה והיינו צריכים תוצאה טובה. הניצחון על אינגולשטאדט היה מצוין לביטחון שלנו. מגיעיים לבלגיה בהרגשה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully