וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאבין הקדיש את הזכייה לפליפ סונדרס, אחיו של גורדון: "נשדדנו"

תגובות נרגשות לדו קרב האדיר בתחרות ההטבעות: גארד מינסוטה סיפק מחווה מרגשת למאמנו המנוח, אחיו של המפסיד שבר את הטלפון מרוב עצבים, אפילו ווילקינס התרשם. וגם: הנקמה של טאונס

כשאתלט בלתי נשכח כמו דומיניק ווילקינס מצהיר ש"תחרות ההטבעות חזרה", קשה שלא להאמין לו. זאק לאבין וארון גורדון גנבו הלילה (בין שבת לראשון) את ההצגה והפכו לשיחת היום באולסטאר, אחרי דו קרב אדיר עם התעופפויות שייכנסו לפנתאון. לאבין קיבל ציון מקסימלי בארבעה דאנקים שונים והצליח לגבור על גורדון אחרי שני שוברי שוויון, למרות שהכישרון הצעיר של אורלנדו הלהיב עם דאנקים עצומים, כולל התעופפות יוצאת דופן מעל הקמע של המג'יק.

"הייתה תחרות מטורפת, הטובה בהיסטוריה לדעתי. הדאנק של ארון מעל הקמע היה שיגעון אמיתי. חיפשנו טריקים בשרוול, ועכשיו כולם נגמרו. האמת שלא ניסיתי את הדאנק שלי עד היום, אבל אני שמח שזה עבד. בכל מקרה, הגיע לארון לזכות בפרס לפחות כמוני. הדאנקים שלו היו משוגעים לגמרי, אבל למזלי אני צחקתי אחרון", אמר לאבין, שזכה בפרס שנה שנייה ברציפות. הגארד של מינסוטה הקדיש את הזכייה למאמנו לשעבר פליפ סונדרס, שמת לפני תחילת העונה מסרטן. "פליפ היה הראשון בהאמין בי. כולנו אהבנו אותו ונזכור אותו לעד", כתב באינסטגרם.

גורדון ניסה לפרגן לזכייה ואמר כי "אם הייתי יודע שהולכת להיות תחרות כל כך קשה, הייתי מכין הטבעות יותר מיוחדות. היינו יכולים להמשיך עם זה כל הלילה, 50 נקודות אחרי 50 נקודות אחרי 50 נקודות. זאק מטביען אדיר. הוא הטביע בין הרגליים מקו העונשין, וזה לא אנושי. הגיע לו לזכות רק בזכות הדאנק הזה".

לעומתו, מי שלא קיבל את ההפסד בשוויון נפש הוא אחיו של גורדון, דרו. עוד לפני התחרות, סיפר ארון גורדון כי השאיפה לזכות בתחרות ההטבעות נולדה מהריחופים של אחיו, שבצעירותם נחשב למטביען מרשים יותר. מיד אחרי פרסום תוצאות התחרות, דרו החל בסדרת ציוצים כעוסה, ואף העלה לחשבון האינסטגרם שלו תמונה של מסך הסלולרי שלו מנופץ. "שדדו את אח שלי. ניפצתי את הטלפון מרוב עצבים. לכו הביתה...ארון, לא משנה אם הפסדת או ניצחת, התואר הזה שלך..", כתב.

גם זקני הליגה התקשו לזכור מתי ראו בפעם האחרונה תחרות הטבעות כה איכותית. פרט לדומיניק ווילקינס, גם פול פירס הודה ש"זו התחרות הטובה ביותר מאז ימי דומיניק וג'ורדן", בעוד בלייק גריפין כתב ש"זו חייבת להיות אחת התחרויות הטובות אי פעם. כל הכבוד לזאק וארון".

לאור ההתפתחויות בתחרות ההטבעות, נדחקה הצידה תחרות השלשות, שאמורה הייתה להיות המנה העיקרית. כצפוי, סטף קרי וקליי תומפסון נאבקו זה בזה. זה נגמר בניצחון של תומפסון, שהשווה את שיא הקליעות של קרי מהעונה שעברה, עם 27 בסבב אחד. "אנחנו אוהבים להתחרות אחד בשני באימונים", סיפר תומפסון. "אף פעם לא היה איתי בקבוצה מישהו שקולע יותר ממני. זו פריבילגיה לעבוד איתו על החלק הזה במשחק שלי. לידו אני משתפר בכל יום. בכל מקרה, הכי כיף זה שהספלאש בראדרס זכו בפרס עוד פעם".

גם קארל אנתוני טאונס הלהיט את הקהל בטורונטו, כשגבר על דריימונד גרין, דמרכוס קאזינס ואייזאה תומאס בדרך לזכייה בתחרות היכולות האישיות. "זה בשביל כל הביג-מנים אי שם, שרואים איך הכדורסל משתנה לנגד עינינו. הזכייה שלי בפרס הזה ממחישה שהיום גבוהים יכולים להתמודד שווה בשווה מול היכולות האישיות של הגארדים. זה גדול ממני", אמר. טאונס התייחס גם לספקות שהועלו טרם התחרות לגבי היכולת שלו להתמודד על הזכייה. "אני שמח שהעמדתי את כל האנשים האלה על טעותם. ריקי רוביו חשב שלא אצליח, והוכחתי לו אחרת. סוכנויות ההימורים לא נתנו לי סיכוי, והוכחתי אחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully