וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסטון בוחנת טריידים על הווארד, קליבלנד רוצה את בן מקלמור

הרוקטס מאסו בסנטר הכושל ומקווים לקבל עליו תמורה נאה לפני שיסיים חוזה בקיץ. הקאבס מעוניינים בגארד סקרמנטו, עליו צייץ לברון בדראפט 2013: "לא ייאמן שלא בוחרים אותו גבוה". ת'יבודו במגעים עם מינסוטה

דווייט הווארד שחקן יוסטון. AP
בדרך החוצה מטקסס. הווארד/AP

רגע לפני שב-NBA יוצאים לפגרת האולסטאר, נראה ששוק המאמנים לא שקט ויכול להיות שבמקביל לסיום מועד הטריידים בעוד כשבוע, נראה שינויים מקצועיים על ומחוץ המגרש.

על פי אדריאן ווז'נרובסקי מ"יאהו", יוסטון רוקטס החלה בשיחות עם מספר קבוצות בליגה לגבי אפשרות להעביר בטרייד את דווייט הווארד. השחקן בן ה-30 מתכוון לצאת מהחוזה שלו בקיץ הקרוב ולהפוך לשחקן חופשי ללא הגבלות, מה שמעודד את יוסטון, שסובלת מעונה חלשה במיוחד בסטנדרטים שלה, לבחון את השוק ולראות מה תוכל לקבל עבור הווארד.

הג'נרל מנג'ר דריל מורי מקיים בימים האחרונים שיחות עם סוכנו של הווארד, שצפוי לדרוש בקיץ הקרוב חוזה מקסימום. לאחר עונה אחת כושלת במיוחד בלוס אנג'לס לייקרס, הווארד הגיע ליוסטון ב-2013 וחתם על חוזה לארבע שנים תמורת 88 מיליון דולר.

דרון וויליאמס שחקן דאלאס מול בן מקלמור שחקן סקרמנטו. AP
יעבור מזרחה? מקלמור/AP

במקביל, הקבוצות מחפשות להתחזק לקראת הישורת האחרונה של העונה ובקליבלנד שמו עין על שחקן סקרמנטו, בן מקלמור. לברון ג'יימס ידוע כאחד שמאוד אוהב את מקלמור, כשבדראפט 2013, בו נבחר מקלמור במקום השביעי, צייץ לברון לפני הבחירה של סקרמנטו: "לא להאמין שאנשים ישנים ולא לוקחים את מקלמור".

הגארד בן ה-23 משתף פעולה עם עומרי כספי בקינגס, מעמיד העונה ממוצעים של 7.7 נקודות ו-2.1 ריבאונדים במשחק וחווה ירידה מסוימת ביכולת, מה שעשוי לגרום לסקרמנטו לשחרר אותו במחיר זול יחסית. מספר קבוצות נוספות במזרח כבר גיששו לגבי השחקן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מאמן שיקגו בולס טום ת'יבודו. AP
בדרך חזרה לליגה? ת'יבודו/AP

מינסוטה טימברוולבס, שעוברת עונה רעה מאוד לאור הציפיות מהקבוצה הצעירה והרעבה שיש לה, מחפשת מחליף למאמן סאם מיצ'ל. על פי דיווח של בריאן ווינדהורסט, כתב ה-NBA הבכיר של ESPN, הקבוצה נמצאת בשיחות עם מאמן שיקגו לשעבר, טום ת'יבודו, שעשוי להגיע למועדון בימים הקרובים.

מינסוטה חוותה טרגדיה גדולה בתחילת העונה, כשהמאמן פליפ סונדרס חלה בסרטן והלך לעולמו, מה שגרם למינויו של מיצ'ל. הטימברוולבס עם מאזן של 37:17, מה שלא מרצה את ראשי הקבוצה, שמחפשים מחליף שיתחיל להכין את הקבוצה לעונה הבאה.

ת'יבודו מונה למאמן שיקגו בעונת 2010/2011, אותה סיים עם מאזן של 20:62 ואף זכה בתואר מאמן העונה. בכל אחת מחמשת העונות בהן אימן את הבולס, היא סיים עם מאזן של מעל 50%, אך בכל זאת, בקבוצה חיפשו ריענון ומינו את פרד הויברג, שלא מצליח להדביק את ההישגים של קודמו. ת'יבודו נחשב למאמן הגנתי, ובוולבס מקווים שהוא יכניס אלמנטים הגנתיים ומשמעת לקבוצה צעירה ומבטיחה.

בנוסף, מייקל קיד גילכריסט שנפצע בכתפו במשחק מול אינדיאנה אמש, ייבדק אחרי פגרת האולסטאר וצפוי להיעדר תקופה די ארוכה. גילכריסט כזכור, חזר לשחק רק לא מזמן אחרי שסבל מפציעה עוד מהקיץ.

סנטר מיאמי, חסן ווייטסייד הושעה למשחק אחד על ידי הליגה, לאחר שהורחק במשחקה האחרון של הקבוצה מול ברוקלין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully