וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקה: מרק אייזנברג ישקיע שני מיליון דולר באתלטי לידר ירושלים

איש העסקים יתמוך באגודה ויהפוך ליושב הראש שלה, זאת לאחר שאלכס אברבוך קידם את המהלך יחד עם מולי מלכא. במסגרת הפעילות, תיפתח קבוצה חדשה לקפיצה במוט בירושלים

אלכס אברבוך אתלט ישראלי. GettyImages
קבוצה חדשה. אברבוך/GettyImages

איש העסקים ונשיא אליאנס העולמית מרק אייזנברג, החליט להשקיע שני מיליון דולר באגודת האתלטיקה מועדון אתלטי לידר ירושלים בארבע השנים הקרובות, וכחלק מכך הוא ישמש כיושב הראש של המועדון. מי שיזם את המהלך הוא אלכס אברבוך, יושב ראש המועדון עד היום, שישמש כמנהל המקצועי, ומולי מלכא, מנהל לידר, יהיה מנכ"ל העמותה.

אייזנברג, עולה חדש מצרפת, מעוניין ביישום המודל המקצועני הצרפתי של האתלטיקה בתקווה שהמודל יחלחל אל כל האתלטיקה הישראלית. אתלטי המועדון יזכו לבסיס כלכלי המאפשר התמקדות באימונים, וכן יתוגמלו על פי שיטת בונוסים עבור הישגים על מנת לעודד אותם למצוינות.

במסגרת הפעילות, אברבוך, סגן אלוף עולם ושלוש פעמים אלוף אירופה לקפיצה במוט, יפתח קבוצה חדשה לקפיצה במוט בירושלים, זאת במקביל לאימוני האתלטים שלו במכון וינגייט שבנתניה. לידר ירושלים, מועדון הקיים חמש שנים בלבד, כבר הגיע להישג מרשים בעונה האחרונה: זכייה באליפות ליגת העל לנוער. לאחר מכן היה לידר ירושלים המועדון הראשון בארץ המייצג את ישראל בטורניר גביע אירופה לאלופות נוער בתחרות שהתקיימה בספטמבר בפורטוגל.

אייזנברג כבר קיים מספר פגישות עם כמה מראשי הספורט בישראל, שאליהן צירף את ראשי ההתאחדות הצרפתית שהגיעו לביקור בישראל על מנת ליצור שיתוף פעולה עם האתלטיקה בישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • מרק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully