וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך חזרה לליגת העל: מ.ס אשדוד ניצחה את הפועל פתח תקוה

משה אוחיון כיכב עם שער ובישול לניבאלדו, והקבוצה מעיר הנמל ניצחה 0:2 והגדילה את הפער מהמקום השלישי ל-5 נקודות. בני לוד הפסידה להפועל רמת גן 1:0, הרצליה נכנעה להפועל ירושלים

חזר הביתה וחגג. אוחיון והילדים/ברני ארדוב

המחזור ה-24 בליגה הלאומית יצא היום (שישי) לדרך עם חמישה משחקים כשבמוקד מפגש הצמרת שבו גברה מ.ס אשדוד 0:2 על הפועל פתח תקוה. לשמחתם של אנשי ואוהדי פתח תקוה, בני לוד ומכבי הרצליה הפסידו, וכך נותר סטטוס קוו במאבק על המקום השני.

מ.ס אשדוד - הפועל פתח תקוה 0:2

ניצחון שלישי ברציפות לקבוצה מעיר הנמל, והפעם על יריבה ישירה במאבק העלייה. משה אוחיון כיכב במשחק החזרה שלו למגרש בו גדל ואשדוד נראית בדרכה הבטוחה לליגת העל. פתח תקוה ממשיכה להידרדר וגיא צרפתי עדיין ללא ניצחון כמאמן.

המחצית הראשונה הייתה חלשה ושתי הקבוצות בעיקר גיששו ולא רצו להסתכן, אבל השוויון נשבר בדקה ה-41. לזכות אשדוד נפסקה מכה נייחת ומשה אוחיון סובב את הכדור מעל החומה, היישר לרשת של שניר דורי. 0:1 למארחת. בדקה ה-59 המקומיים הכפילו. אוחיון הגביה בעיטה חופשית ארוכה, ההגנה הכחולה נעלמה וניבאלדו נגח פנימה. פלורין אקים האורח הורחק לפני הסיום.

הפועל בני לוד - הפועל רמת גן 1:0

בני לוד לא ידעה לנצל את ההפסד של הפועל פתח תקוה כדי לברוח ממנה ורשמה הפסד ראשון אחרי חמישה משחקים. האורדונים אמנם הגיעו למשחק אחרי שני משחקים ללא שער, אבל עלו ליתרון בדקה ה-30 עם נגיחה מקרוב של לירון דיאמנט והשער הזה גם הכריע את ההתמודדות.

שחקני מ.ס אשדוד חוגגים עם ניבאלדו. ברני ארדוב
אשדוד וניבאלדו חוגגים את השני/ברני ארדוב

הפועל ירושלים - מכבי הרצליה 0:1

ניצחון מרשים להפועל ירושלים, שהתרחקה מהקו האדום. הרצליה הייתה יכולה לקפוץ למקום השלישי במקרה של ניצחון, אבל איבדה נקודות דווקא נגד יריבה מהתחתית. גיא כהן כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-52 והקבוצה מהבירה חגגה ניצחון חמישי העונה.

הפועל עפולה - הפועל נצרת עילית 1:1

איבוד נקודות מאכזב עבור שתי הקבוצות בדרבי של צפון כביש 60. עזת חלאיילה העלה את עפולה ליתרון אחרי דקה, אבל אוסיי מאוולי איזן בדקה ה-21. עפולה לא הצליחה להתקרב לצמרת, נצרת עילית ראתה את הפועל ירושלים בורחת לה.

אחי נצרת - בית"ר תל אביב רמלה 0:1

שריקה שנויה במחלוקת של השופט עידן אלמלם, העניקה למארחת פנדל בדקה ה-26 ועלי טחיב כבש וקבע את תוצאת המשחק. ניצחון ליגה שלישי ברציפות לאחי נצרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully