וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה מתכוננת למשחק העונה. פאביו קנבארו: "הדרך לאליפות עוברת בטורינו"

יובנטוס ונאפולי נפגשות לקרב לוהט. בלם העבר, ששיחק בשתי הקבוצות, מצפה לקרב צמוד. גונסאלו היגואין: "יודעים שזה תלוי בנו". ניקולה ריצולי, ששובץ לשפוט את המשחק, נפצע

מאוריציו סארי מאמן נאפולי עם מאסימיליאנו אלגרי מאמן יובנטוס. AP
משחק עונה. אלגרי וסארי/AP

קרב על האליפות. קרב בין הדרום לצפון. קרב החלוצים הארגנטינאים. בשבת (21:45) תארח יובנטוס את נאפולי, לה יתרון של שתי נקודות בצמרת, להרבה יותר מסתם עוד משחק. במפגש הראשון בין השתיים העונה, ניצחה נאפולי 1:2 בסאן פאולו, משערים של אינסינייה והיגואין, אך מאז הרבה דברים השתנו בארץ המגף.

יובנטוס, שפתחה את העונה בצורה נוראית, ונראה היה כי תאלץ להפרד השנה מהתואר לאחר ארבע אליפויות רצופות, התחברה בסופו של דבר בצורה יוצאת מן הכלל. למשחק מול נאפולי תגיע הגברת הזקנה לאחר 14 ניצחונות ליגה רצופים. נאפולי, מצידה, נמצאת גם היא בכושר נפלא לאחר שקטפה את מלוא הנקודות בשמונת המחזורים האחרונים.

בלם העבר של שתי הקבוצות ושל נבחרת איטליה, פאביו קנבארו, שמאמן כיום את אל נאסר הסעודית, התייחס למפגש הלוהט: "שתי ההגנות מאוד איכותיות ושני השוערים הם בצמרת מבחינת האישיות שלהם. יש לי הרגשה שהמשחק ייגמר בתיקו. המצבים הנייחים יכריעו, כי הבעיטות החופשיות של דיבאלה ושל אינסינייה הן קטלניות. הדרך לזכיה באליפות עוברת דרך תוצאה טובה בטורינו".

שני הכוכבים הגדולים, או לפחות בכושר הטוב ביותר, שירוצו בשבת על הדשא ביובנטוס סטאדיום, הם החלוצים הארגנטינאים- גונסאלו היגואין בצד אחד ופאולו דיבאלה בצד השני.

היגואין מול דיבאלה: נתוני העונה

היגואין אמר לקראת המשחק: "צריך להשאר עם הרגליים על הקרקע. אני משחק כבר הרבה שנים ורגיל ללחץ. כמובן שאני כבר מחכה לעלות על כר הדשא, זה כמו משחק דרבי. אנחנו יודעים שזה תלוי בנו. אנחנו חייבים להשאר רגועים ולא להיסחף עם האופוריה, כי זה יכול רק להזיק לנו". על ההשוואת לדייגו מראדונה, שכיכב במדי נאפולי: "רק להתקרב להישגים שלו יהיה מדהים בשבילי".

גם מאמן רומא, לוצ'יאנו ספאלטי התייחס למשחק העונה: "מדובר בשתי קבוצות מצוינות, מועדונים גדולים ומאמנים מצוינים - זה הכדורגל הכי טוב שיש לליגה הזאת להציג. מקווה שהטובה יותר תנצח".

השופט ניקולה ריצולי, ששפט את גמר מונדיאל 2014, נפצע ויידרשו לו שבועיים להחלמה. יחליף אותו דניאלה אוסארטו, מבכירי השופטים באיטליה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
לוצ'יאנו ספאלטי מאמן זניט סנט פטרסבורג. רויטרס
"שהטובה ביותר תנצח". ספאלטי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully