וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מה זה ישראל? איבדתי כבוד אליך": רונאלדו חטף תגובות נזעמות

כוכב ריאל מדריד צייץ בחשבון הטוויטר שלו את הפרסומת שעשה ל"HOT", מה שהוביל למבול תגובות אנטי-ישראליות: "האליל שלי הוא מסי מעכשיו ואתה חרא". מנגד, המגיבים הישראלים יצאו לקרב

one

כריסטיאנו רונאלדו שיתף הערב (רביעי) את למעלה מ-40 מיליון העוקבים אחרי חשבון הטוויטר שלו, בפרסומת שהוא עשה לחברת הכבלים הישראלית "HOT". בפרסומת, בה השתתפו גם חברי "מה קשור", המככבים בימים אלה בסדרה "אנחנו במפה", נראה רונאלדו כשהוא לכאורה מצטרף לקבוצה הישראלית בה משחקים הקומיקאים.

רונאלדו צייץ: "יש שמועות לפיהן אני הולך להיות כוכב בישראל. לא בכדורגל... בפרסומת של הוט".

באופן לא מפתיע יש לומר, במהרה החל להתמלא הפוסט של כוכב ריאל מדריד בשלל תגובות אנטי-ישראליות. "מה זה ישראל?", שאל אחד המגיבים ואחר ענה: "ישראל = שירותים". מגיב נזעם אחר כתב: "זו פלסטין, לא ישראל. איבדתי את הכבוד אליך. זו אדמה פלסטינית שישראל גנבה".

מגיבה נוספת כתבו: "תבטל את זה. אני לא מאמינה שהוא עשה דבר כזה" ומישהי ענתה לה: "הוא חייב לבטל את זה. איבדתי את כל הכבוד". מגיב עם תמונה של רונאלדו צייץ: "WTF ישראל? האליל שלי הוא מסי מעכשיו ואתה חרא". מעבר לכך, נכתבו לא מעט קללות לעבר השחקן, תגובות בנוסח "שחררו את פלסטין" ועוד: "ישראל היא זבל", "החרימו את ישראל" ו"אין מקום כזה, יש פלסטין".

למגיבים הישראלים לא לקח יותר מדי זמן להגיב והם הסתערו על הטוויטר בעצמם, מה שהוביל לקרבות רשת סוערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully