וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי תל אביב הניפו שלט מחאה: "אנחנו אוהדים, לא לקוחות"

10.2.2016 / 20:15

הקהל מחה בפתיחת המשחק מול ניז'ני נובגורוד, לאחר שהתבשר על כוונת ההנהלה לייקר את המנויים בכ-15 אחוזים. תגובת המועדון: "לא התקבלה כל החלטה להעלות את מחירי המנויים"

צילום: קובי אליהו

הבלגן במכבי תל אביב מגיע ליציעים. ארגוני האוהדים בשערים 7 ו-11, שמובילים את גושי העידוד ביד אליהו, שבתו מעידוד בדקות הפתיחה של משחק היורוקאפ המכריע שנערך הערב (רביעי) מול ניז'ני נובגורוד. האוהדים הניפו שלט: "אנחנו אוהדים, לא לקוחות".

ממכבי תל אביב נמסר בתגובה: "לא התקבלה כל החלטה להעלות את מחירי המנויים. אנחנו קשובים לארגוני האוהדים, תומכים בהם ונתמכים על ידם, תמיד מנהלים דיאלוג וכך יהיה גם הפעם".

בשבועות האחרונים, כפי שדיווחנו כאן אתמול, החלה תסיסה מאחורי הקלעים לאחר שגורמים רשמיים במועדון הודיעו לנציגי הקהל כי בכוונתם להעלות את מחירי המנויים בעונה הבאה בכ-15 אחוזים. ראשי האוהדים הביעו את התנגדותם למהלך, ואף נועדו עם ראשי מכבי מספר פעמים, אולם ללא תוצאות.

בשערי הכניסה חולקו מנשרים לבאי ההיכל, ובו הסבירו את הצעד שעליו החליטו וקראו להם להצטרך למחאה. "בחמש השנים האחרונות התייקרו מחירי המנויים בשערים המעודדים בכ-25 אחוזים", טוענים ארגוני האוהדים. "העלאה נוספת של המחירים תמנע מאוהדים צעירים חדשים לרכוש מנוי. אנחנו רוצים לתת להנהלה ולשאר הקהל תחושה ממשית כיצד ייראה ההיכל אם לא יהיה בו עידוד, מצב שאנחנו צופים שיקרה אם אכן יעלו המחירים".

אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
האוהדים הצהובים מאיימים לא לקנות מנויים/ברני ארדוב

אקט המחאה ננקט דווקא במשחק החשוב ביותר של הצהובים ביורוקאפ, לאחר שראשי הארגונים טענו כי לא נותרה להם ברירה: "איננו דוגלים במחאות. אנו דוגלים בעידוד הקבוצה ובתמיכתה, אך לא נעשה זאת אם המחירים ידחקו אותנו החוצה".

אחד הבעלים של מכבי, דייויד פדרמן, התייחס לנושא במפגש עם התקשורת שקיים שלשום והגן על ההחלטה להעלות את המחירים מכיוון שמספר משחקי הבית יעלה בעונה הבאה, עם כינונה של שיטת המשחקים החדשה ביורוליג. נציגי הקהל, בהודעה שפירסמו, דוחים את דבריו.

"טענה זו דומה לטענה שהושמעה ב-2011, לפני שמכבי שיחקה בליגה האדריאטית, אבל בעונה שאחריה, כשהקבוצה עזבה את המפעל ומספר המשחקים הופחת, מחירי המנויים לא ירדו בהתאם. גם בפתיחת העונה הנוכחית עלו מחירי המנוי, ללא סיבה נראית לעין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully