וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו משוכנע: מנצ'סטר יונייטד תמנה אותי למאמן בקיץ

על פי הצהובונים באנגליה, הפורטוגלי סיפר ל"מקורביו" שהוא בדרך לקרינגטון. "גורם בכיר" הוסיף: "מוריניו יהיה ביונייטד, הג'וב הגדול היחיד שפתוח לעונה הבאה הוא מאמן צ'לסי"

one

כותרות כל הצהובונים באנגליה מופנות הבוקר (רביעי) לז'וזה מוריניו. על פי הדיווחים ב"מירור", "דיילי מייל", "דיילי סטאר" ואחרים, הפורטוגלי משוכנע שהוא ימונה למאמן מנצ'סטר יונייטד בקיץ והוא אמר דברים ברוח הזו למקורביו.

ללואי ואן חאל יש חוזה לעונה נוספת כמאמן מנצ'סטר יונייטד, אבל מעמדו נחשב לרעוע ואף אחד באנגליה לא יתפלא אם הוא יפוטר בסוף העונה ואולי אפילו לפני כן, כשבמקרה כזה ריאן גיגס יחליף אותו זמנית. שמו של מוריניו עלה בהקשר של השדים האדומים זמן קצר אחרי שהוא פוטר מצ'לסי בדצמבר, אבל בינתיים ואן חאל הצליח לשרוד על הקווים.

ז'וזה מוריניו עם ריאן גיגס. AP
הצוות המקצועי הבא של מנצ'סטר יונייטד? גיגס ומוריניו/AP

בימים האחרונים הידיעות של הגעתו של מוריניו לקרינגטון מטופטפות בצורה שיטתית לכל כלי התקשורת באנגליה - כאילו נעשית הכנה מדוקדקת למינוי. בתחילת השבוע למשל, סיפרו בממלכה שסוכנו של הפורטוגלי, ז'ורז'ה מנדס, החל בשיחות עם בכירים במועדון, כאשר כנראה מדובר על חוזה עד 2019, במהלכו ירוויח מוריניו 20 מיליון יורו לעונה.

בינתיים עיקר הדיווחים מגיעים ממי שמוגדרים כ"מקורבים" או "גורמים". אחד כזה, "גורם בכיר" כפי שהוא הוגדר, נשאל על המועמדות האפשרית של מסימליאנו אלגרי, דייגו סימאונה ומאוריסיו פוצ'טינו, ואמר ל"טלגרף": "מוריניו הולך למנצ'סטר יונייטד. התפקיד הגדול היחיד שעדיין לא נסגר לעונה הבאה הוא מאמן צ'לסי".

באנגליה רבים כבר חוככים ידיהם בהנאה ומפנטזים על יריבות מוריניו-פפ גווארדיולה, זאת אחרי ההודעה על מינויו העתידי של האחרון למנצ'סטר סיטי. כשהשניים אימנו בריאל מדריד וברצלונה לפני כמה שנים, התפתחה ביניהם מתיחות עזה וחובבי הסקנדלים מצפים לפרק נוסף אם מוריניו אכן יקבל את הג'וב בצד האדום של העיר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully