וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזכות שער בדקה ה-121: ווסטהאם ניצחה את ליברפול בגביע האנגלי

נגיחה של אנג'לו אוגבונה בתוספת הזמן של ההארכה קבעה 1:2 לפטישים, שעלו לשמינית הגמר. עוד לפני כן אנטוניו כבש לווסטהאם (45), קוטיניו השווה (48). מונאקו הודחה מהגביע הצרפתי

תקציר: נוריץ' - ווסטהאם 2:2. one
דרמה גדולה באפטון פארק. אנטוניו חוגג את הראשון/one

ווסטהאם עלתה הערב (שלישי) לשמינית גמר הגביע האנגלי אחרי 1:2 דרמטי על ליברפול בתום הארכה במשחק הגומלין (המשחק הראשון שנערך באנפילד הסתיים ב-0:0). הפטישים יתארחו אצל בלקבורן רוברס ב-21 בפברואר וינסו להמשיך משם לגביע רביעי בסך הכול וראשון מאז 1980.

מיקאל אנטוניו שכבש נגד ליברפול גם בליגה לפני קצת יותר מחודש, קבע 0:1 בדקה ה-45 אחרי פעולת הכנה טובה של אנר ולנסיה ו-ווסטהאם ירדה למחצית ביתרון. שלוש דקות בתוך במחצית השנייה הגיע השוויון, כשפיליפה קוטיניו בעט כדור חופשי שטוח ומתוחכם, מתחת לחומה ופנימה. 90 דקות ועוד שמונה של תוספת זמן הסתיימו ללא הכרעה וההתמודדות גלשה להארכה.

במחצית הראשונה של ההארכה כריסטיאן בנטקה קיבל שתי הזדמנויות נהדרות, אבל החמיץ. ליברפול המשיכה להפעיל לחץ גדול על השער של דארן רנדולף, אבל לא הצליחה לכבוש ושילמה ביוקר. לוקאס לייבה שתופקד הערב כבלם, ביצע עבירה מיותרת בדקה ה-121, דימיטרי פאייה העלה את הכדור החופשי ואנג'לו אוגבונה עלה מעל כולם ונגח פנימה. 1:2 לווסטהאם בסיום.

בשמינית גמר הגביע הצרפתי:

סושו - מונאקו 1:2
לסושו: פלוריאן מרטן (19), האדי סאקו (54). למונאקו: טיאמו בקאיוקו (38).

סט. מאלו - גאזלק אז'קסיו 2:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully