וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לו: "למדתי מריברס, ואן גנדי וסקיילס, השחקנים צריכים להיפטר מהרגלים רעים"

ומה עם בלאט? מאמן קליבלנד התראיין בהרחבה לקראת האולסטאר והשאיר את המאמן הישראלי מחוץ לרשימת המחמאות: "צריך לשים את החותמת שלי על הקבוצה, נותן כבוד לכוכבים"

מאמן קליבלנד קאבלירס דיוויד בלאט. AP
נשאר בחוץ. בלאט/AP

אולסטאר ה-NBA ייערך בסוף השבוע הקרוב כשאת מאמן נבחרת המזרח יאמן טיירון לו, המאמן שהחליף את דיוויד בלאט בקליבלנד. הקאבס מציגים מאזן חיובי מאז התרחש החילוף, ולו, מאמן לא מנוסה וחדש לליגה, ימצא את עצמו באירוע הבידורי של השנה בליגה. רגע לפני המשחק המסקרן, לו קיים ראיון גדול לאתר של קליבלנד לקראת המשחק והתייחס למספר רב של נושאים.

לו פתח כשדיבר על הגאווה שלו לאור מה שהשיג בקריירה: "אני תמיד חושב על זה. הגעתי מעיר קטנה שנקראת מקסיקו במדינת מיזורי. יש שם 11 אלף איש ואף אחד לא יצא משם לגדולות. אני מודה על ההזדמנויות שקיבלתי".

על דוק ריברס אמר: "יש לי ולדוק ריברס מערכת יחסים נהדרת. הוא תמיד אמר לי שכשאפרוש, אבוא לאמן איתו. לא חשבתי שאעשה את זה, אבל כשהוא התקשר ב-2009, ידעתי ששם אני רוצה להיות".

מאמן קליבלנד קאבלירס טיירון לו. AP
יפרגן לעוזרים. לו/AP

לשאלה מה הוא לקח מהמאמנים איתם עבד אמר: "לא הייתי אומר שלקחתי פילוסופיה, זה משה שלי. רק הדרך שבה הם עשו דברים והריצו אימונים, איך הם בנו סיטואציות והכינו את השחקנים למשחקים. לקחתי דברים טובים בנוגע לאחריות מדוק ריברס, סקוט סקיילס וסטן ואן גנדי".

"למדתי גם איך משתלטים ולוקחים אחריות על שחקנים גדולים מפיל ג'קסון. הוא התעסק עם קובי ושאק כל היום. למדתי שאם תדע מה אתה רוצה, תאמין במערכת שלך ותאמין במה שאתה עושה, כולם ישמרו על אותו קו".

על האתגר הכי גדול שלו אמר לו: "הייתי צריך לשים את החותמת שלי על הקבוצה. אין לך הרבה זמן ולקחתי אותם באמצע העונה, והם מי שהם. צריך לעשות את זה בהדרגה, לאט לאט להיפטר מהרגלים רעים ולנסות לשים את השחקנים באותו ראש כמו שלך".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. AP
מקבל כבוד. לברון/AP

לשאלה האם לשחק עם כוכבים מכין אותך לאמן כוכבים אמר: "זה עזר לי. אתה לומד לתת להם כבוד, שיחקתי עם ג'ורדן בוושינגטון ועם מגריידי ומינג ביוסטון. תמיד נתתי להם כבוד והם נתנו לי. גם בתור עוזר מאמן התעסקתי עם קווין גארנט, רונדו, פירס, כריס פול ובלייק גריפין. נוח לי בעמדה הזו".

על האולסטאר אמר: "אני אתן לעוזרי המאמן שלי לבצע את משימות האימון. אלו היו שבועיים משוגעים. אקח צעד אחורה, אעריך את מה שעבר עלי ואתכונן למה שמצפה לי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully