וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל סוסיאדד הביסה 0:5 את אספניול בחוץ

הבאסקים רשמו את ניצחון החוץ הגדול ביותר שלהם מאז אוקטובר 1997 מול האין הגנה של הקטאלנים. ג'ונתאס (5 ו-90), ולה (8), אוירסבאל (52) ורייס כבשו (55). שלושה בישולים לפארדו

one

כנראה שגם ריאל סוסיאדד לא האמינה שיילך כל כך קל כמו שהלך לה הערב (שני) מול אספניול בברצלונה. הבאסקים חגגו עם 0:5 ענק בחוץ מול אספניול החלשה, ורשמה את ניצחון החוץ הגבוה ביותר שלה מאז אוקטובר 1997, אז ניצחה 0:5 באוביידו. משחק שביעי ברציפות בו אספניול לא מצליחה לנצח בליגה וההפסד הקשה הזה עוד מגיע שבוע אחד בלבד אחרי ה-6:0 מול ריאל מדריד. אספניול עם 22 נקודות, אחת בלבד מעל הקו האדום.

ג'ונתאס שחקן ריאל סוסיאדד (שני משמאל). GettyImages
גם הם לא האמינו כמה קל יהיה להם. שחקני סוסיאדד/GettyImages

הראשון הגיע בדקה החמישית. כדור ארוך יפה של קרלוס ולה מצא את ג'ונתאס, שיצא מהר מהמקום והקדים את השוער כדי להקפיץ מעליו את ה-0:1. שלוש דקות חלפו ו-ולה כבש בעצמו את השני. הפעם כדור עומק יפה של רובן פארדו מצא את המקסיקני, שהקפיץ את השני פנימה, 0:2. סוסיאדד כבשה את השלישי בדקה ה-52 לאחר דאבל פס יפה בין פארדו למיקל אוירסבאל, שבעט פנימה את ה-0:3 מול ההגנה החלשה של אספניול. הרביעי הגיע בדקה ה-55 כשבישול נוסף של פארדו, הפעם בקרן, מצא את דייגו רייס, שנגח פנימה את ה-0:4. השער החמישי מול האין הגנה של אספניול הגיע בדקה ה-90, כששוב ג'ונתאס כבש בתום עבודת הגנה איומה של המארחת וזה 0:5.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
תקציר: אלאבס - אספניול 1:0. one
איזו הופעה אומללה. מורנו/one

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully