וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע גרמני: בורוסיה דורטמונד ניצחה בשטוטגרט ועלתה לחצי הגמר

הקבוצה של תומאס טוכל ניצחה 1:3 את השוואבים ואת האקס המיתולוגי גרוסקרויץ. רויס (5), אובמיאנג (31) ומחיטריאן (89) כבשו, רופ איזן זמנית (21). ורדר ברמן הפתיעה עם 1:3 בלברקוזן

אוהדי בורוסיה דורטמונד. GettyImages
אוהדי דורטמונד מחו/GettyImages

רבע גמר הגביע הגרמני נפתח הערב (שלישי) עם שני משחקים מסקרנים במיוחד. ורדר ברמן הצליחה לרשום הפתעה גדולה כשחזרה מפיגור ל-1:3 מול באייר לברקוזן בביי ארנה. שטוטגרט וקווין גרוסקרויץ מארחים כרגע את בורוסיה דורטמונד.

סנטיאגו גרסיה שחקן ורדר ברמן (ימין). GettyImages
סנטיאגו גרסיה בטירוף/GettyImages

באייר לברקוזן - ורדר ברמן 3:1

הקבוצה של ויקטור סקריפניק רשמה הפתעה גדולה כשהצליחה לחזור מפיגור ל-1:3 בביי ארנה מול באייר לברקוזן. ורדר ברמן רשמה הישג ענק מבחינתה כשעלתה לחצי הגמר ועוד במשחק חוץ קשה במיוחד, בזכות שערים של סנטיאגו גרסיה, פנדל של קלאודיו פיסארו בפנדל ופלוריאן גריליטש. חאבייר הרננדס העלה את הקבוצה של רוג'ר שמידט ליתרון בפנדל בדקה ה-22, וונדל הורחק בדקה ה-41.

צ'יצ'אריטו, כאמור העלה את באייר לברקוזן ליתרון בדקה ה-22 עם פנדל מדויק במיוחד כדי לקבוע 0:1. סנטיאגו גרסיה הצליח לאזן בדקה ה-31 עם נגיעת המשך אחרי בעיטה של פין ברטלס וזה 1:1 מהיר. בדקה ה-41 נותרה המארחת נותרה בעשרה שחקנים אחרי שוונדל ביצע עבירה מאחור וגרם לפנדל. פיסארו הוותיק בעט בקלות פנימה את ה-1:2. בדקה ה-57 ספגה לברקוזן מכה נוספת כשצ'יצ'אריטו נפצע והוחלף. בדקה ה-83 הכריע ברמן סופית את המשחק כשפביאן גליריטש בעט פנימה כדור שנהדף אליו מאחד הבלמים בזמן שהיה בנבדל ברור. כך או אחרת זה 1:3.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
קווין גרוסקרויץ שחקן שטוטגרט עם מרקו רויס שחקן בורוסיה דורטמונד. GettyImages
גרוסקרויץ פגש את האקסית המיתולוגית ואת חברו הטוב מרקו רויס/GettyImages

שטוטגרט - בורוסיה דורטמונד 3:1

אחרי שהגיעה בשנה שעברה עד לגמר, בו הפסידה לוולפסבורג, רוצה סגנית המוליכה לזכות השנה בגביע. בינתיים היא כבר בחצי הגמר. בורוסיה דורטמונד עלתה לארבע האחרונות הערב לאחר שניצחה 1:3 את שטוטגרט והאקס המיתולוגי קווין גרוסקוריץ במרצדס בנץ ארנה. אגב, במהלך המשחק אוהדי בורוסיה דורטמונד מחו נגד מחירי הכרטיסים. הם נכנסו למשחק באיחור והשליכו כדורי טניס אל כר הדשא.

BVB עלתה ליתרון כבר בדקה החמישית. כדור רוחב של פייר אמריק אובמיאנג עבר את כל ההגנה ומצא את מרקו רויס בפינה הרחוקה ומספר 11 של דורטמונד בעט פנימה מזווית קשה את ה-0:1. הקבוצה המקומית מצאה את השוויון בדקה ה-21 כשלוקאס רופ בעט מ-20 מטר כדור חזק, שפגע באחד משחקני דורטמונד, שינה את הכיוון וחדר פנימה, 1:1. השני של האורחת הגיע בדקה ה-31 כשאובמיאנג מקבל כדור עומק ממרקו רויס ובעט נהדר פנימה את ה-1:2. השלישי הגיע דווקא בדקות בהן שטוטגרט לחצה בדקה ה-89. אובמיאנג הנהדר הוציא את דורטמונד למתפרצת ודהר במשך 50 מטר עד שפרגן יפה להנריך מחיטריאן, שמול שער ריק בעט פנימה את ה-1:3.

- פייר אמריק אובמיאנג שחקן בורוסיה דורטמונד. GettyImages
שער ובישול. אובמיאנג/GettyImages
מאטס הומלס שחקן בורוסיה דורטמונד אוסף כדורי טניס מהדשא. GettyImages
הומלס מפנה את כדורי הטניס מהמגרש/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully