וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן חיים: "הפועל ת"א המועדון הכי אלים בארץ, עם הקהל הכי אלים בארץ"

7.2.2016 / 23:10

החלוץ היה עצבני אחרי ה-1:1: "הפועל פשוט החנתה את האוטובוס, זה היה מביך ומצחיק. מבחינתם לעשות תיקו עם מכבי תל אביב זה ניצחון". המאמן המאוכזב סיכם: "לא היו לנו הרבה מצבים"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

המנצחת הגדולה מהדרבי התל אביבי היא דווקא הפועל באר שבע, שראתה הערב (ראשון) כיצד מכבי תל אביב שומטת שתי נקודות יקרות ומסיימת ב-1:1 בלבד עם הפועל תל אביב. ארון שוינפלד הדהים כבר בדקה השנייה, דור מיכה איזן 24. המשטרה עיכבה/עצרה שמונה חשודים בגין הפרת סדר, חשד לספסרות, איומים והחזקת סמים. מכבי תל אביב צפויה לעמוד לדין בעקבות הדלקת האבוקות בשער 11 והשלכת אחת מהן לעבר כר הדשא.

"אני בהחלט מודאג בקשר לאליפות", הודה פטר בוס בסיום. "חמש נקודות זה הרבה. התוצאה מאכזבת. ניסינו למצוא את הרווחים אך היה קשה. לא היו לנו הרבה מצבים, היה אחד ולא הבקענו. יש הבדל בין הדרבי לבית"ר, היום שיחקנו יותר טוב. המחצית הראשונה שיחקנו טוב בקצב גבוה. במחצית השניה שיחקנו פחות טוב. יזמנו, אך לא הבקענו. ציפיתי לגול אחד נוסף".

"אין מכנה משותף בין המשחק מול בית"ר ירושלים לבין הדרבי", ציין טל בן חיים החלוץ. "שיחקנו נגד קבוצת תחתית שלא ניסתה לנצח. קבוצה שהצליחה לכבוש שער מצחיק בהתחלה. במחצית השנייה איך אומרים? היא החנתה את האוטובוס. זה מביך ומצחיק. הפועל תל אביב הרסה את הדרבי. חבל עבור חובבי הכדורגל בארץ. מבחינתם לעשות תיקו עם מכבי תל אביב זה ניצחון לכל דבר. אנחנו מודאגים, לא רק פטר בוס, אבל יש עוד זמן".

בן חיים העצבני הוסיף: "לא היה שום ניסיון לשחק כדורגל מצד היריבה. הדרבי הוא המשחק הכי יפה, מפואר ואמוציונלי בכדורגל הישראלי והיום זה נהרס. לא ניסיתי לעודד לאלימות באינסטגרם. יש לי ילד קטן ואני מחנך אותו לא להיות אלים. המועדון הפועל תל אביב צריך להתעסק בעצמו. זה המועדון הכי אלים בארץ עם הקהל הכי אלים בארץ. שיתעסקו בשחקנים ואוהדים שלהם שמתעמתים עם שחקנים של היריבה, תגיד לי אם זה קרה לקבוצה אחרת בעונה האחרונה. אם אוהד של בית"ר היה פורץ למגרש איך היו מגיבים? נותנים לגיטימציה כמו שבשנה שעברה קרה מקרה כזה ובסוף זהבי יצא אשם. אם יש מישהו אלים בכדורגל הישראלי זה הם יותר מכולם".

שוינפלד חוגג/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully