וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: הפועל חולון יוצאת לעין שרה

עירוני נהריה תרצה להמשיך בעונה הטובה שלה כשתארח את הקבוצה של דן שמיר (19:30, ספורט 5). כריס אוואנס לא נרשם אצל אריק אלפסי זה המשחק השני ברציפות

וויל קלייבורן שחקן הפועל חולון. ניב אהרונסון
משחק חוץ לא פשוט. קלייבורן/ניב אהרונסון

המחזור ה-19 בליגת העל יימשך מחר (שני) במשחק בו תארח עירוני נהריה את הפועל חולון (19:30, ספורט 5, שופטים: אייל פוהרילס, כפיר מועלם וניר קרן). שתי הקבוצות נפגשו בסיבוב הראשון בחולון, במה שהיה משחקו האחרון של אלעד חסין כמאמן הקבוצה הביתית, ונהריה הפתיעה עם ניצחון חוץ 61:70 בזכות 24 נקודות ו-11 ריבאונדים של קמרון קלארק. המשחק מחר יהיה ה-16 בכל הזמנים בליגה הסדירה בין הקבוצות, כשהמאזן עומד על 7:8 לטובת נהריה. במשחקי הבית ניצחה נהריה בחמישה מתוך שבעה משחקים.

הקבוצה של אריק אלפסי מגיעה למשחק אחרי ההפסד המאכזב בשבוע שעבר להפועל ירושלים בחוץ. נהריה שלטה במשחק בארנה לאורך רוב ההתמודדות, אך מספר פעולות לא טובות בדקות הסיום, ואי הבנה בהגנה במהלך האחרון אפשרו לאלופה לצאת עם הניצחון. למרות ההפסד, נהריה עדיין חזק בחלק העליון של הטבלה, כשבקבוצה רוצים מאוד לסיים בששת המקומות הראשונים בתום הסיבוב השני ולזכות בעוד משחק ביתי בסיבוב השלישי והאחרון. מי שלא נרשם להתמודדות זה המשחק השני ברציפות הוא הפורוורד כריס אוואנס, ששיחק פעם אחת בלבד מאז שהגיע למועדון הסגול. בנהריה יקוו כי מייקל אומה ימשיך בכושר הנהדר שלו לאחרונה כשרשם 19.5 נקודות למשחק בארבעת המחזורים האחרונים.

מנגד הפועל חולון מגיעה להתמודדות לאחר ניצחון ביתי חשוב על מכבי חיפה שהעלה אותה ל-48 שעות מעל הקו האדום, עד הניצחון המפתיע של מכבי קרית גת על הפועל תל אביב. בקבוצה מאמינים כי נעשתה התקדמות מבחינת רמת המשחק של השחקנים בשבועות האחרונים לאחר שהסגל החל לרוץ ביחד עם השחקנים שהצטרפו, ומקווים לראות תוצאות טובות גם נגד נהריה. למרות זאת, המספרים של השחקנים החדשים רחוקים מלהיות טובים - איבן רדנוביץ' עומד על נקודה וריבאונד ב-11 דקות משחק, אדם אריאל על 3.5 נקודות ו-2 ריבאונדים ב-16.5 דקות משחק ואילו שלומי הרוש קלע 2 נקודות למשחק ב-10.6 דקות.

ראשי אוהדי חולון ארגנו דיל מיוחד עם רכבת ישראל לפיו אוהדים יוכלו לנסוע הלוך חזור למשחק ברכבת עם העברות לאולם מהתחנה בחולון בשעה 16:50 תמורת 90 שקלים, כולל כרטיס כניסה. לקראת המשחק אמר מאמן הקבוצה דן שמיר: "אנחנו מקווים להמשיך את הדרך בה שיחקנו במחצית השניה מול מכבי חיפה בשבוע שעבר ,נצטרך להראות אופי וקשיחות כדי לנצח קבוצה טובה כמו נהריה אצלה בבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully