וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בליגת העל: דרבי הכתומות ודרבי הדרומיות

6.2.2016 / 13:50

מכבי ראשון לציון תחפש להמשיך את ההצלחה באירופה גם בליגה ותארח את עירוני נס ציונה (20:00, ספורט 5). קרית גת תנסה לעשות צעד מחוץ לתחתית כאשר תפגוש בביתה את אשדוד

one

בווידיאו: ההפסד של ראשון למכבי תל אביב במחזור האחרון

משחקי המחזור ה-19 בליגת העל יימשכו מחר (ראשון) עם שני משחקים נוספים. מכבי ראשון לציון, לפני חצי גמר גביע המדינה ושמינית גמר היורופקאפ, תנסה לשפר את המאזן העגום שלה בסיבוב השני כשתארח את עירוני נס ציונה שצמודה לתחתית (65:68 לראשון לציון בנס ציונה בסיבוב הראשון). מכבי קרית גת ממשיכה במאבקי ההשרדות שלה כשתארח למשחק חשוב את מכבי אשדוד/באר טוביה של צביקה שרף (89:90 לאשדוד בביתה בסיבוב הראשון).

seperator

מכבי ראשון לציון - עירוני נס ציונה (20:00, משולב בספורט 5)

אחרי מסע ארוך ומפרך חזרה ביום שישי מכבי ראשון לציון לישראל כשהיא משלימה את שלב הבתים השני ביורופקאפ בצורה מרשימה עם ארבעה ניצחונות ושני הפסדים. הכתומים מגיעים למשחק נגד נס ציונה לפני שני רגעי שיא בעונה שלהם - חצי גמר גביע המדינה נגד אשדוד בשבוע הבא, ושמינית גמר היורופקאפ נגד ונטספילס, כשהמשחק הראשון צפוי להדחות מה-17 לאוקטובר בחמישה ימים. בינתיים ירצו השחקנים של דרוקר למשוך את המומנטום של ההצלחה באירופה אל תוך הליגה, שם הם ניצחו פעמיים בלבד בשבעה מחזורים בסיבוב השני ופעם אחת בששת מחזורי הליגה האחרונים. אבי בן שימול, שנעדר בתקופה האחרונה בשל ניתוח בברכו, שב לשחק במשחק האחרון באירופה, וישחק נגד נס ציונה.

אחרי הניצחון הגדול על הפועל חולון לפני שבועיים בחוץ, היה נדמה כי עירוני נס ציונה נמצאת על הדרך לצאת מהתחתית ולהצמד למקום שמוביל לרבע גמר הפליאוף, אך שני הפסדים במחזורים האחרונים למכבי תל אביב ומכבי אשדוד סיבכו את התמונה. הקבוצה של עופר ברקוביץ' מוצאת את עצמה קרוב לסיום הסיבוב השני במרחק של ניצחון אחד בלבד מהמקום האחרון, והיא קרובה מתמיד למאבקים על הירידה לליגה השנייה. בנס ציונה היו מאוכזבים מההפסד באשדוד בשבוע שעבר, לאחר שהובילו ביתרון מבטיח ושמטו אותו. מי שנמצא בכושר פחות טוב הוא דיימון סימפסון, שעשוי לעזוב את המועדון בעוד שלושה שבועות. סימפסון רשם 9.6 נקודות ו-11.3 ריבאונדים בשלושת המשחקים האחרונים של הקבוצה, כשהכתומים צריכים ממנו יותר נקודות. טל דן בספק להתמודדות בעקבות הפציעה במפשעה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקן מכבי ראשון לציון שון דאוסון. קובי אליהו
מה שעובד באירופה יעבוד גם בליגה? דאוסון/קובי אליהו

מכבי קרית גת - מכבי אשדוד/באר טוביה (19:45, משולב בספורט 5)

אל המשחק נגד הפועל תל אביב בשבוע שעבר הגיעה מכבי קרית גת בידיעה שהפועל חולון ניצחה, ואם תרשום הפסד נוסף, תרד אל המקום האחרון בטבלה. השחקנים של נתי כהן הציגו את המשחק הטוב ביותר שלהם בסיבוב השני, שלטו לאורך כל ההתמודדות ויצאו עם ניצחון מרשים, ששמר אותם במקום ה-11. בקבוצה מרוצים מאוד מהתרומה של שלושת השחקנים הזרים שנמצאים בסגל - מרקו קילינגסוורת', פול דילייני ואלאנדו טאקר קולעים ביחד 51.4 נקודות, ובקבוצה עושים מאמצים כדי לצרף זר רביעי עד אחרי פגרת הגביע, כשהשבוע החל להתאמן קלי בידלר ששוחרר מעירוני רמת גן מהלאומית. בקרית גת סימנו את המשחק נגד אשדוד כמשחק נקמה, על ההפסד הדרמטי בסיבוב הקודם, ומקווים כי השחקנים יגיבו בהתאם.

אל הרבע האחרון של המשחק נגד נס ציונה בשבוע שעבר נכנסו השחקנים של צביקה שרף בפיגור 12 נקודות, ובהרגשה כי הסיכוי שלהם לנצח את המשחק הוא נמוך מאוד. אלא שדווקא אז התעורר דיאנטה גארט הפנטסטי והוביל את הצהובים לרבע של 11:28 ולניצחון גדול שהציב את הקבוצה מעיר הנמל על מאזן 9:9 אחרי 18 מחזורים. באשדוד רוצים לשמור על מומנטום לקראת חצי גמר הגביע בשבוע הבא, אך יודעים במקביל כי היריבה מירכתי הטבלה הקשתה עליה מאוד העונה, ויהיה להם קשה להשלים שלושה ניצחונות, אחרי שניצחו את קרית גת בגביע ובליגה בסיבוב הראשון. יהוא אורלנד רשם בשבוע שעבר את משחקו הטוב ביותר העונה עם 16 נקודות, ושרף יקווה לקבל עוד מאותו דבר מהקפטן הותיק שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully