וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: מלאגה הביסה 0:3 את חטאפה

הקבוצה של חאבי גרסיה ממש לא התקשתה לרשום את ניצחון הליגה השני שלה ברציפות, כשחואנפי (9), כריסטיאן אצו (23) וצ'ארלס (43) כובשים. תומר חמד כבש אחרי חודשיים, ברייטון ניצחה 0:3

one

המחזור ה-23 בליגה הספרדית נפתח הערב (שישי) עם מלאגה, שחגגה 0:3 ביתי מול חטאפה. חואנפי כבש ראשון בדקה התשיעית, כריסטיאן אצו הכפיל בדקה ה-23 וצ'ארלס השלים בדקה ה-43. בעקבות הניצחון השני שלה ברציפות, נותרה מלאגה במקום העשירי, אבל הגדילה את הפער מחטאפה שבמקום ה-11 ובמאזנה 30 נקודות, בעוד למפסידה יש 26.

חואנפי שחקן מלאגה. GettyImages
חואנפי ומלאגה עם ניצחון קל/GettyImages

הראשון הגיע אחרי שרוברטו רוסאלס מסר לחואנפי, שעשה מהלך גדול ובעט פנימה בדקה התשיעית כדי לעשות 0:1. בדקה ה-23 זה היה 0:2 והפעם זה היה מהלך קבוצתי נהדר, בסיומו מצא צ'ארלס את אצו במסירת רוחב יפה והאחרון סיים בצורה מוצלחת. השלישי הגיע בדקה ה-43 כשמסירת רוחב של דויה צ'ופ מצאה את צ'ארלס, שנגח טוב פנימה את ה-0:3.

** אחרי תקופת בצורת ממושכת שנמשכה חודשיים בדיוק מאז ה-5 בדצמבר, חזר תומר חמד לכבוש ב-0:3 של ברייטון מול ברנטפורד. החלוץ הישראלי כבש בנגיחה אחרי הגבהה של חברו לנבחרת ישראל בירם כיאל בדקה ה-43. חמד הוחלף בדקה ה-69, כיאל כעבור תשע דקות. ברייטון עלתה זמנית אל המקום השלישי עם 53 נקודות.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
תומר חמד שחקן ברייטון חוגג, מאחוריו בירם כיאל. GettyImages
אחרי חודשיים בדיוק, הוא חזר לכבוש. חמד/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully