וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ריאל מדריד רוצה את ניימאר כמחליפו של כריסטיאנו רונאלדו

ביום בו שני הכוכבים מציינים יום הולדת, מדווחים ב'ספורט' כי הבלאנקוס נחושים להחתים את הברזילאי ומוכנים לעסקת ענק בסכום כולל של 400 מיליון יורו. אם התרחיש יתממש, הפורטוגלי עלול לעזוב

one

למרות הניסיונות של ניימאר להדוף את השמועות על עתידו, בתקשורת הספרדית ממשיכים לפרסם דיווחים שונים אודות יעדו הבא. אמש (חמישי) אישר אביו של ניימאר כי מנצ'סטר יונייטד הגישה לאחרונה הצעה רשמית והייתה מוכנה להתיר את חוזהו של בברצלונה תמורת 190 מיליון יורו, אך החלוץ העדיף להישאר. היום (שישי), ביום ההולדת ה-24 של ניימאר, מפרסמים ב'ספורט' הקטלוני כי גם ריאל מדריד לא מרימה ידיים בנסיונותיה לשחזר את תקדים לואיס פיגו, ולהחתים כוכב משורות היריבה השנואה מתחת לאף שלה.

כריסטיאנו רונאלדו ריאל מדריד עם ניימאר ברצלונה. AP
אחד יעזוב, השני יגיע? ניימאר ורונאלדו/AP

על פי הדיווח, פלורטינו פרס העביר לנציגי ניימאר מסרים לפיהם יהיה מוכן להציע לכוכב ברצלונה להצטרף בעסקה חסרת תקדים בכדורגל העולמי, שעלותה הכוללת עשויה להסתכם בכ-400 מיליון יורו. לניימאר חוזה לשתי עונות נוספות בברצלונה, אך ריאל מוכנה להתיר אותו תמורת 190 מיליון יורו, ולהעניק לו חוזה רב שנתי במסגרתו ירוויח כ-35 מיליון לעונה. ב'ספורט' ציינו כי נשיא ריאל מדריד החל לפעול מאחורי הקלעים לשכנועו של כוכב ברצלונה לממש את המהלך המפתיע, אך ציינו כי "סיכוי נמוך שניימאר ייפול למלכודת הזו". כמו כן, דווח כי אם העסקה תקרום עור וגידים, מי שעשוי לשלם את המחיר הוא כריסטיאנו רונאלדו, שעלול לעזוב את ריאל מדריד. אגב, גם הפורטוגלי, ממש כמו ניימאר, חוגג היום יום הולדת.

יש לציין כי על פי דיווחים אחרים שנפוצו לאחרונה, ניימאר סיכם על חוזה חדש עד 2021 בברצלונה, אך גם בתקשורת העולמית מתחילים כבר להכשיר את הקרקע לקראת מעבר אפשרי. אתמול העניק רונאלדיניו ראיון מפתיע לתקשורת הברזילאית, בה תמך במעבר של ניימאר לריאל מדריד. רונאלדיניו, שעדיין נחשב לתומך נלהב של ברצלונה, אמר כי "כחבר קרוב שלו, אני רק רוצה שהוא יהיה שמח. אשמח אם הוא ימשיך בברצלונה, אבל אתמוך בו גם אם יעבור לריאל מדריד. זה לא בהכרח רעיון כל כך רע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully