וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: טל בן חיים מחמם את האווירה לקראת הדרבי

5.2.2016 / 16:35

החלוץ העלה לאינסטגרם תמונה שלו מול בין שחקנים אדומים פצועים. כתובות נאצה רוססו על אוטובוס הקבוצה. הצהובים עונים לטענות שעלו בעקבות מיעוט ההחתמות בינואר: "פרץ היורש של אלברמן"

one

במכבי תל אביב מודעים לביקורת הנמתחת על התפקוד של ג'ורדי קרויף בחלון ההעברות של ינואר, שנסגר ביום רביעי. עיקר תשומת הלב נתונה לעובדה שמכבי לא צירפה שום שחקן ישראלי בתקופה זו. הקפטן ערן זהבי אמר אתמול (חמישי) במסיבת העיתונאים שאם מכבי לא צירפה שחקנים ישראלים סימן שבמועדון חשבו שהם לא מספיק טובים עבור מכבי תל אביב.

אמש הסביר גורם במועדון מה היתה למשל הסיבה שמכבי לא נאבקה עם הפועל באר שבע על וובה בראון, שנרכש מעירוני קרית שמונה. "לא היה מקום לצרף את וובה בראון, טוב ככל שיהיה, מאחר שיש לנו שחקן טוב ממנו בתפקיד הזה, דור פרץ. גל אלברמן משחק כרגע את הקשר האחורי והוא הישראלי הכי טוב בליגה בעמדה הזו אבל בבוא היום דור פרץ יירש את אלברמן. הוא יילך וישתבח עם הזמן והוא יכנס לנעליו הגדולות של אלברמן בזמן הנכון". באשר לטאלב טואטחה, טוענים במכבי כי נכנסו לעניין ברגע האחרון מאחר שהיתה מחשבה שבעונה הבאה עמרי בן הרוש ישחק כבלם.

בתוך כך, במכבי תל אביב יגבירו היום את הקצב באימונים לקראת הדרבי ביום ראשון. אורלנדו סה צפוי להיעדר גם מהמשחק הקרוב. במכבי טוענים כי החלוץ מחלים בקצב הנכון מסיבוב הברך. לעומתו, האריס מדוניאנין יערוך הופעת בכורה מחודשת במדים הצהובים, אם כי עדיין לא ברור אם הוא יפתח בהרכב.

דור פרץ שחקן מכבי תל אביב מול איתי שכטר שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
טוב מוובה בראון? דור פרץ/ברני ארדוב

בתוך כך, המתיחות לקראת הדרבי מתגברת. החלוץ טל בן חיים העלה הערב תמונה לחשבון האינסטגרם שלו, ובה הוא עומד בין שני שחקני הפועל תל אביב פצועים, שכובים על הדשא:

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

כמו כן, על אוטובוס הקבוצה רוססו היום כתובות נאצה, ככל הנראה על ידי אוהדי הפועל תל אביב. במכבי תל אביב מתכוונים לתגבר את האבטחה סביב מתקן האימונים ביומיים הקרובים.

עדכון ראשון: 7:07

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully