וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבע גמר גביע הפדרציה: אנג'ליק קרבר וגרמניה מול שוויץ

אלופת אוסטרליה הטרייה והמדורגת שנייה בעולם תוביל את הנבחרת שלה בלייפציג מול בלינדה בנצ'יץ', טימאה באשצ'ינסקי ומרטינה הינגיס. האלפ ורומניה מול צ'כיה של פטרה קביטובה (שבת וראשון)

אנג'ליק קרבר טניסאית גרמנייה. AP
התקשורת בגרמניה מעניקה תשומת לב רבה לקרבר/AP

רבע גמר גביע הפדרציה ייערך בסוף השבוע (שבת-ראשון) ויפגיש את שמונה הנבחרות הטובות בעולם, שייאבקו על הזכות להמשיך לחצי הגמר. גרמניה עם אנג'ליק קרבר תארח את שוויץ, רומניה עם סימונה האלפ את צ'כיה של פטרה קביטובה, רוסיה עם מריה שראפובה תפגוש את הולנד וצרפת את איטליה.

סימונה האלפ טניסאית רומנייה. רויטרס
תוביל את הנבחרת שלה למפגש קשה מאוד. האלפ/רויטרס

גרמניה - שוויץ (שבת, 14:00)

שתיים מהנבחרות החזקות ביותר במפעל ייפגשו בלייפציג. במוקד המשחקים תעמוד כמובן אנג'ליק קרבר, המדורגת שנייה בעולם ואלופת אוסטרליה הטרייה. לגרמניות יש מאזן היסטורי של 1:4 מול שוויץ ובזכרונן עדיין ההישג הגדול מ-2014, אז הצליחו להגיע לגמר. המשחק הראשון יפגיש בין אנדראה פטקוביץ' המקומית (23) לבלינדה בנצ'יץ' (11), כשלאחר מכן תעלה קרבר (2) ותשחק מול טימאה באשצ'ינסקי (15).

רומניה - צ'כיה (שבת, 14:00)

עוד מפגש מסקרן במיוחד ייערך בקלוז', לשם תגיע נבחרת צ'כיה החזקה שזכתה במפעל פעמיים בשנתיים האחרונות. את רומניה תוביל סימונה האלפ (3 בעולם), שדחתה ניתוח כדי לשחק מול הקהל הביתי שלה. אליה תחבור מוניקה ניקולסקו (37). את צ'כיה ייצגו בגאון פטרה קביטובה (9) וקרולינה פלישקובה (13) ביחידות, כשלוסי ספארובה הפצועה תיעדר. ברבורה סטריצובה (41) ודניסה אלרטובה (59) גם בסגל. האלפ תפתח את ההתמודדות מול פלישקובה, כשלאחר מכן ניקולסקו תנסה להפתיע את קביטובה.

צרפת - איטליה (שבת, 15:00, מארסיי)
קיקי מלאדנוביץ' (30, צרפת) - קמילה ג'ורג'י (40, איטליה)
קרולין גרסיה (38, צרפת) - שרה אראני (22, איטליה)

רוסיה - הולנד (שבת, 15:00, מוסקבה)
קטיה מקארובה (31, רוסיה) - קיקי ברטנס (106, הולנד)
סבטלנה קוזנצובה (17, רוסיה) - ריחל הוגנקאמפ (141, הולנד)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully