וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה: עומרי כספי לא ישתתף בתחרות השלשות של ה-NBA

הישראלי לא נכלל בין שמונת המשתתפים בתחרות שתיערך במשחק האולסטר בטורונטו, על אף העובדה שהוא מדורג חמישי בליגה באחוזים מחוץ לקשת. הארדן, בוש ולאורי בפנים. בארה"ב מופתעים

עומרי כספי שחקן סקרמנטו קינגס. AP
אכזבה עצומה. כספי/AP

עומרי כספי לא ישתתף בתחרות השלשות באולסטאר. ה-NBA פרסמה הלילה (בין חמישי לשישי) את רשימת המשתתפים הסופית לתחרות שתיערך במסגרת המאורע החגיגי, שיערך ב-13 בפברואר בטורונטו, והישראלי של סקרמנטו לא נכלל בתוכה, על אף העובדה שהוא מדורג חמישי בליגה באחוזים מחוץ לקשת העונה (44 אחוז). מי שכן ייטלו חלק בתחרות הם ג'יימס הארדן (יוסטון), כריס בוש (מיאמי), קליי תומפסון (גולדן סטייט), סטפן קרי (גולדן סטייט), קייל לאורי (טורונטו), ג'יי ג'יי רדיק (ל.א קליפרס), כריס מידלטון (מילווקי) ודווין בוקר (פיניקס).

הישראלי חווה העונה את תקופתו המוצלחת ביותר בקריירה מחוץ לקשת עם 83 קליעות מדויקות מ-190 זריקות לשלוש (43.7%), כשהוא מקבל קרדיט רב מג'ורג' קארל ומספק קבלות גם מעבר לכך עם 12.4 נקודות (50 אחוז מהשדה ו-62 אחוז מהעונשין), 6.5 ריבאונדים ו-1.4 אסיסטים למשחק.

כספי (27, 2.06 מ') גדל במחלקות הנוער של מכבי תל אביב ועלה לקבוצה הבוגרת ב-2005/06. לאחר שהושאל להפועל גליל עליון שב לצהובים, ושיחק בשורותיה מ-2007 עד 2009, לפני שנבחר במקום ה-23 של דראפט 2009 על ידי סקרמנטו. במהלך עונת הרוקיז שלו נבחר לראשונה להשתתף בסוף שבוע האולסטאר, כשהשתתף במשחק הצעירים. בקיץ 2011 נשלח לקליבלנד אך חווה תקופה לא פשוטה במדי הקאבס, וב-2013 הצטרף ליוסטון. תחילת דרכו ביוסטון היתה טובה, אך בהמשך יצא מהרוטציה של קווין מקהייל ולאחר שנשלח בקיץ 2014 לניו אורלינס ונחתך, חתם לשנתיים בקבוצה שבחרה אותו בדראפט, סקרמנטו.

כספי נותר ללא מילים בעקבות ההחלטה

בארה"ב הופתעו מאי הכללתו של כספי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully