וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל פתח תקוה והפועל ראשון לציון סיימו ב-0:0

המלאבסים עדיין ללא ניצחון בעידן גיא צרפתי, ועם ניצחון בודד בשבעת המשחקים האחרונים. למרות זאת, הם בשוויון נקודות עם מ.ס אשדוד שבמקום הראשון. 0:0 בין הפועל נצרת עילית והפועל רמת גן, 1:1 בין עירוני קרית גת ומכבי יבנה

one

בווידאו: תקציר הפסדה של הפועל ראשון לציון למכבי תל אביב בגביע המדינה

המחזור ה-22 בליגה הלאומית הסתיים הערב (שני) עם שלושה משחקים. הפועל פתח תקוה עדיין ללא ניצחון בעידן גיא צרפתי אחרי 0:0 מול ראשון לציון. הפועל רמת גן ונצרת עילית סיימו ב-0:0 וברמלה עירוני קרית גת ומכבי יבנה סיימו ב-1:1.

הפועל ראשון לציון - הפועל פתח תקוה 0:0

גיא צרפתי עדיין ללא ניצחון כמאמן הפועל פתח תקוה. המלאבסים סיימו בתיקו שבוע שני ברציפות, והם עם ניצחון אחד בלבד בשבעת המשחקים האחרונים. למרות זאת, באמתחתם 38 נקודות, בדיוק כמו מ.ס אשדוד שנמצאת במקום הראשון בטבלת הלאומית. היריבה, שהפסידה בהארכה למכבי תל אביב והודחה מגביע המדינה בשבוע שעבר, עם הפסד ליגה שלישי ברציפות.

שחקן מכבי פתח תקוה אליסון מינדנגאוס פאנקה. ברני ארדוב
חצה את הכביש. מינדאוגאס פאנקה/ברני ארדוב

הפועל נצרת עילית - הפועל רמת גן 0:0

שתי הקבוצות הגיעו למשחק בצורה שונה האחת מהשנייה - המארחת אחרי שלושה הפסדי ליגה רצופים ואילו האורחת אחרי ארבעה ניצחונות ליגה רצופים. האורדונים ידעו שניצחון ישלח אותם למקום החמישי, אך לא הצליחו למצוא את הרשת.אגב, מדובר היה במשחק הבכורה של צמד המאמנים, שמעון הדרי ורפי בוסקילה.

עירוני קרית גת - מכבי יבנה 1:1

המדורגת לפני אחרונה כבשה שער ראשון מאז 28 בספטמבר בבית המאולתר שלה ברמלה, אבל נותרה ללא ניצחון ביתי העונה. אדי אדרי נגח מצוין לרשת בדקה ה-41 אחרי הגבהה של אלירן ג'ורג' מצד ימין, אבל עומר מולאי נעצר במשקוף, מכבי יבנה השתלטה על המגרש בזכות הרמוני איקנדה בהופעת בכורה ובדקה ה-75 קיבלה פנדל בעקבות נגיעת יד. אחרי הצלות נהדרות של קאלה דרשלר, השוער הוותיק נכנע רק לפנדל של אנטונוב, שקבע 1:1 עם שערו ה-12 העונה ומנע מיבנה הפסד שלישי רצוף.

הרמוני איקנדה שחקן כדורגל. יוסי ציפקיס
בכורה ביבנה. הרמוני איקנדה/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully