וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ז'וזה מוריניו שלח ליונייטד מכתב אהבה כדי לקבל את המועדון"

"המיוחד" מנסה לדחוף את עצמו לכיוון אולד טראפורד ועל פי התקשורת בממלכה, פנה לשדים האדומים עם מכתב בן שישה עמודים, בו ניתח את מצב הקבוצה ותיאר את רצונו להתמנות למנג'ר

מנג'ר צ'לסי ז'וזה מוריניו. ברני ארדוב
בדרך לאולד טראפורד? מוריניו/ברני ארדוב

מנצ'סטר יונייטד עשתה אתמול (שבת) עוד צעד לאחור, כאשר דווקא אחרי הניצחון הגדול בחוץ מול ליברפול היא ספגה בדקה ה-87 והפסידה 1:0 בבית נגד סאות'המפטון. העונה העגומה של השדים האדומים נמשכת ונדמה שהם לא מצליחים להתרומם תחת הדרכתו של לואי ואן חאל.

מעמדו של ההולנדי שוב מעורער במיוחד ומי שמנסה לנצל את המצב, לפחות על פי הדיווחים באנגליה, הוא אקס צ'לסי, ז'וזה מוריניו. העיתונאי מיגל דילייני מה"אינדיפנדנט" חשף כי מוריניו שלח ליונייטד "מכתב אהבה" בן שישה עמודים בו הוא הסביר למועדון כי הוא מעוניין להתמנות למנג'ר שלו והבטיח "אני יכול להשתנות".

בין היתר, המכתב מכיל את רצונו רב השנים של מוריניו לאמן את יונייטד ואת ההבטחה שלו כי הוא יהיה מוכן לעבוד לפי עקרונות המועדון. "המיוחד" גם כתב ליונייטד על התכניות שלו למועדון ועל ההחלטות המרכזיות שהוא ייקח אם אכן ימונה למנג'ר. מוריניו הוסיף במכתבו ניתוח של העונה הנוכחית של יונייטד ועבר על כל אחד מחלקי הסגל, תוך שהוא מציע את רעיונותיו ודעותיו לגבי הדברים אותם יש לשפר על מנת שהתוצאות יהיו טובות יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully