וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלוץ הניגרי אוגוסטינו קוום נחת להתרשמות בנוער של מכבי תל אביב

18.1.2016 / 14:00

החלוץ בן ה-18, המשתייך לאקדמיה הצעירה של נבחרת ניגריה, עשוי להחליף את לזאר ג'ורוביץ', ששוחרר. חביב אוחיון ימריא להתרשמות בווטפורד, שאירגנה משחק אימון במיוחד עבורו

one

בווידאו: מכבי תל אביב גוברת 1:2 על מכבי חיפה

מכבי תל אביב הנחיתה היום (שני) את החלוץ הניגרי אוגוסטינו קוום בן ה-18 במטרה לצרף אותו לקבוצת הנוער של המועדון עם ראייה לטווח הארוך. לפני כשבועיים שוחרר מהקבוצה החלוץ הסרבי לזאר ג'ורוביץ', שהגיע כהבטחה גדולה, אך לא התאקלם ושוחרר בתום תקופה קצרה בה לא הרשים.

כעת, מחפשים במכבי תל אביב חלוץ זר חדש לקבוצת הנוער והנחיתו את קוום להתרשמות הדדית. השחקן משתייך לאקדמיה הצעירה של נבחרת ניגריה ובמכבי מאמינים שאם אכן מדובר בשחקן טוב, הוא יוכל להשתבח במועדון, לעלות לקבוצה הבוגרת ואף להימכר לאירופה כמו במקרים של מוסא קונאטה ועמנואל מאיוקה.

בתוך כך, ימריא היום השוער הצעיר חביב אוחיון להתרשמות בווטפורד באנגליה. הקבוצה הלונדונית, אותה אימן בעונה שעברה סלבישה יוקאנוביץ', אירגנה משחק אימון מיוחד כדי לבחון את אוחיון בן ה-17 וחצי, שרק לאחרונה האריך את חוזהו במכבי תל אביב ב-5 שנים. במכבי סיפרו כי הם לא יתפלאו אם אוחיון ירשים את האנגלים ואלה ירצו לפתוח במשא ומתן לרכישתו.

שוער מכבי תל אביב, חביב אוחיון. GettyImages
בדרך לאנגליה? אוחיון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully