וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמצאה גופתו של סטיב גורי, שחקן מכבי תל אביב לשעבר

גופתו של השחקן מחוף השנהב נשטפה אל החוף. דיווחים: נטל סמים ונפל אל הנהר, אחרי שסבל כנראה מאהבה נכזבת. גורי בן ה-34 שיחק עם הצהובים ב-2012/13 והחל את הקריירה בישראל בבני יהודה

שחקן מכבי תל אביב סטיב גורי. ברני ארדוב
סיום טראגי. סטיב גורי/ברני ארדוב

סטיב גורי, שחקן מכבי תל אביב לשעבר, נמצא מת היום (שבת) לאחר שגופתו נשטפה מנהר הריין אל החוף בקרפלד, כך אישרה משטרת דיסלדורף לתקשורת הגרמנית. כזכור, גורי נעדר מה-12 בדצמבר ואז גם החלו החיפושים אחריו. על פי הדיווחים, גורי נטל סמים לאחר שסבל מאהבה נכזבת וככל הנראה נפל אל הנהר. עדיין לא ברור מתי והיכן זה קרה, ומשפחתו ממתינה לקבל את תוצאות נתיחת הגופה.

גורי בן ה-34 שיחק במכבי תל אביב בעונת 2012/13 והיה שותף לזכייה באליפות, כשעוד לפני כן, בתחילת שנות האלפיים, שיחק גם בבני יהודה. ברגע ששמעה על החדשה, משפחתו המתגוררת בפריז עזבה את ביתה, טסה לגרמניה, ונמצאת בדיסלדורף, שם התגורר השחקן בחצי השנה האחרונה עם בת זוגו.

אלכסנדר באומיוהאן, ששיחק עם גורי בבורוסיה מנשנגלדבאך

בורוסיה מנשנגלדבאך הוציאה הודעת אבל

גורי, שבתחילת דצמבר רשם את הופעתו הראשונה לעונה זו כשפתח בהרכב של סטיינבך מהליגה הרביעית, סבל מבעיות כלכליות ועל פי חברו הקרוב, גם מבעיות נפשיות לא מעטות. "המצב הכלכלי שלו לא מזהיר", אמר חבר קרוב של גורי ל"אקספרס" הגרמני. "הוא נעקץ במיליונים. הוא השקיע בנדל"ן בברזיל ובספרד ורימו אותו. הוא נפגע מאוד מכך והחל לבלות הרבה במועדונים ולצרוך סמים".

את דרכו החל גורי במחלקת הנוער של פריס סן ז'רמן, ובגיל 19 הגיע לבני יהודה. אחרי חצי עונה במהלכה ערך 13 הופעות וכבש ארבעה שערים במדי הזהובים, הוא עבר לשוויץ שם לבש את מדי איברדון ו-ואדוז מליכטנשטיין, שמשחקת בליגה השוויצרית. בזמן הזה הוסט לעמדת הבלם, הרשים וחתם ביאנג בויז ברן ששילמה עליו כ-300 אלף יורו. בינואר 2006 בורוסיה מנשנגלדבאך רכשה אותו תמורת כ-1.5 מיליון יורו והוא שיחק במדיה עד ינואר 2010, אז עבר לוויגאן. בשנתיים וחצי שלו בפרמיירליג הוא שותף ב-42 משחקים, כבש שני שערים וגם ספג 13 כרטיסים צהובים. במכבי תל אביב כבש שער אחד ב-10 משחקים וממנה עבר לסקודה קסאנטי היוונית וארפורט מגרמניה. בנבחרת חוף השנהב כבש שלושה שערים ב-13 משחקים.

  • עוד באותו נושא:
  • סטיב גורי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully