וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיי סי ריברס שוחרר מבאיירן מינכן, וחזר לריאל מדריד

הסווינגמן האמריקאי שעזר לבלאנקוס לזכות ביורוליג אשתקד שב לאלופת אירופה לאחר ששוחרר מהבווארים, שלא עלו לטופ 16. נשיא צסק"א מוסקבה הותקף על ידי אלמונים ואושפז בביה"ח

קיי. סי ריברס שחקן באיירן מינכן. GettyImages
ברוכים השבים. ריברס/GettyImages

ריאל מדריד הודיעה הערב (שלישי) על החתמתו של שחקנה לשעבר, קיי סי ריברס. האמריקאי עזב את באיירן מינכן לאחר שזו לא הצליחה להעפיל לטופ 16, ושב לבלאנקוס, להם עזר לזכות ביורוליג אשתקד עם ממוצעים של 5.3 נקודות ו-2.3 ריבאונדים למשחק במסגרת היורוליג. העונה ממוצעיו של הסווינגמן (28, 1.96 מ') ביורוליג עמדו על 10.8 נקודות למשחק.

נשיא צסק"א מוסקבה בכדורסל, אנדריי ואטוטין, התוקף אמש (שני) סמוך לשעה 22:00. על פי הדיווחים, ואטוטין יצא מחנות במוסקבה, עשה דרכו לרכבו והותקף על ידי שני אלמונים, שהכו אותו באמצעות פטישים מגומי קשיח. הנשיא אושפז בבית החולים כשהוא סובל משברים בלסת ובאחת מידיו ומחבלות נוספות בגבו, ידיו ורגליו.

בבית החולים ובמשטרה ניסו למנוע את פרסום התקיפה, אבל לא הצליחו. החוקרים כבר עסוקים בניסיון למצוא את התוקפים, אבל עד כה ללא תוצאות. בגלל שמדובר במותקף מפורסם, המשטרה המקומית לא תוכל להתעלם מהמקרה ותצטרך לעסוק בתיק הזה בחריצות. המניע לתקיפה עדיין לא ברור. ואטוטין בן ה-42 שימש כעיתונאי ספורט וב-1997 מונה לתפקיד קצין העיתונות של איגוד הכדורסל הרוסי. בהמשך מונה לסגן נשיא אוראל גרייט, נשא תפקיד נוסף באיגוד הכדורסל וב-2002 הצטרף להנהלת צסק"א מוסקבה. אחרי ששימש בכמה תפקידים, הוא נבחר לנשיאות המועדון ב-2009.

נשיא צסק"א מוסקבה, אנדריי ואטוטין. ויקיפדיה, אתר רשמי
אלימות קשה. ואטוטין/אתר רשמי, ויקיפדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully