וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחליף מיוחד: חוס הידינק מונה למאמן צ'לסי עד תום העונה

המאמן ההולנדי בן ה-69, שאימן את הבלוז בהצלחה רבה ב-2009, שב לעוד קדנציה של חצי עונה וינסה להוציא את העגלה מהבוץ: "נרגש ומחכה להתחיל". פברגאס גרם לקטטה באימון האחרון של מוריניו

one

בווידאו: משחקו האחרון של מוריניו

פיטוריו של ז'וזה מוריניו מצ'לסי עדיין לא ירדו מסדר היום, והבלוז כבר מצאו מחליף. המאמן ההולנדי, חוס הידינק בן ה-69 יהיה זה שיתפוס את מקומו של מוריניו עד תום העונה וינסה למנוע מהקבוצה להיגרר למאבקי ההישרדות. הידינק כבר אימן בצ'לסי, בשנת 2009 אז החליף את לואיס פליפה סקולארי.

"החזרה לסטמפורד ברידג' מרגשת אותי", אמר הידינק. "צ'לסי הוא מהמועדונים הגדולים בעולם, אך הוא לא נמצא במקום שהוא צריך להיות בו כרגע. אני משוכנע שנצליח לצאת מהמצב הלא פשוט, ומחכה לפגוש את השחקנים ואת הצוות המקצועי".

ססק פברגאס שחקן צ'לסי. GettyImages
גרם למהומה. פברגאס/GettyImages

ב"סקיי איטליה" דיווחו כי צ'לסי פנתה תחילה לקרלו אנצ'לוטי וביקשה שיגיע לחצי עונה, אך האיטלקי סירב והבלוז עברו לאופציה הבאה - הידינק. אגב, גם ההתאחדות האוסטרלית, שם הידינק שימש כמאמן הנבחרת, הספיקה לברך אותו על המינוי בטוויטר עוד לפני שמונה, לפני שהציוץ נמחק.

מבין כל המאמנים שאימנו אי פעם בפרמיירליג בעשרה משחקים ומעלה, להידינק יש את אחוזי ההצלחה הטובים ביותר, משמעותית, 85. הוא צבר 34 מ-39 הנקודות ב-13 המחזורים בהם הדריך את צ'לסי בפעם הקודמת, כאשר הרחק מאחור ניצב מנואל פלגריני עם 66 אחוזי הצלחה. הידינק יצטרך לעבוד קשה, שכן על פי העבר, כדי לסיים בין הארבע הראשונות צריך בממוצע 77 נקודות, מה שאומר שצ'לסי תצטרך לנצח 21 מ-22 המשחקים שנותרו לה עד לסיום העונה.

אגב, באנגליה פירסמו שבאימונו האחרון של מוריניו בצ'לסי התרחשה מהומה גדולה, כאשר ססק פברגאס תיקל את אחד השחקנים בחוזקה, וגרם לעימותים פיזיים בין חלק מהשחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully