וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: יונייטד הפסידה בבית לנוריץ', צ'לסי ניצחה, לסטר בפסגה

השדים האדומים המשיכו לאכזב עם הפסד 2:1 לנוריץ', שחגגה באולד טראפורד לראשונה מאז 1989. הידינק ראה מהיציע את ה-1:3 של האלופה על סנדרלנד, השועלים ניצחו 2:3 בחוץ את אברטון ויגיעו לחג המולד מהמקום הראשון

רומן אברמוביץ', דידייה דרוגבה עם מאמן צ'לסי החדש חוס הידינק (משמאל). GettyImages
נהנה ביציע. חוס הידינק לצד דידייה דרוגבה ורומן אברמוביץ'/GettyImages

בצל מינויו של חוס הידינק למאמן החדש של צ'לסי, נערך הערב (שבת) המחזור האחרון של הפרמיירליג לפני חגיגת משחקי הכריסמס. צ'לסי, עדיין ללא הידינק, ניצחה 1:3 את סנדרלנד, אבל את ההצגה (ולא לחיוב) גנבה מנצ'סטר יונייטד, שהפסידה בבית 2:1 לנוריץ'. היא כבר רחוקה תשע נקודות מלסטר סיטי, שהבטיחה את הפסגה לקראת חג המולד עם 2:3 מרשים במגרשה של אברטון. טוטנהאם רביעית אחרי 0:2 על סאות'המפטון.

אוהדת צ'לסי מפגינה תמיכה במאמן המפוטר ז'וזה מוריניו. Clive Mason, GettyImages
הרבה אהבה לז'וזה מוריניו בסטמפורד ברידג'/GettyImages, Clive Mason

צ'לסי - סנדרלנד 1:3

כנראה ששחקני האלופה רק חיכו שז'וזה מוריניו יעזוב. אחרי שכבשו שני שערים בלבד בחמשת משחקי הליגה האחרונים, הם הבקיעו שלושה תוך 50 דקות מול סנדרלנד והשיגו ניצחון ביתי לעיני המאמן החדש-ישן חוס הידינק, שצפה מהיציע יחד עם הבעלים רומן אברמוביץ' והכוכב לשעבר דידייה דרוגבה. ברניסלב איבנוביץ' כבש את הראשון שלו העונה, פדרו כבש לראשונה מאז הופעת הבכורה ואוסקר השלים בפנדל, עם הראשון שלו מאז מחזור הפתיחה. סנדרלנד רק צימקה מרגלי פאביו בוריני, מה שעודד את אוהדי צ'לסי להמשיך לקרוא בשמו של מוריניו ולקלל את דייגו קוסטה, ססק פברגאס ושחקנים נוספים. צ'לסי מקדימה כעת את הקו האדום בארבע נקודות, סנדרלנד עדיין לפני אחרונה.

דקה 5: גול! וויליאן הגביה כדור קרן ואיבנוביץ' נגח פנימה מתשעה מטרים את הראשון שלו העונה. גם אברמוביץ', דרוגבה והידינק הריעו ביציע. 0:1 מהיר לזכות צ'לסי.

דקה 13: גול! איבנוביץ' העביר כדור רוחב מצד ימין, הגנת סנדרלנד כשלה ברחבה והכדור נפל לרגליו של פדרו, שברגל שמאל הפציץ ושבר בצורת של כארבעה חודשים, מאז השער בבכורה מול ווסט ברומיץ'. 0:2 לצ'לסי.

* וכך, תוך 13 דקות בלבד, צ'לסי כבשה כמו בכל חמשת משחקי הליגה האחרונים תחת הדרכתו של מוריניו.

דקה 50: גול! וויליאן התחמק מהשומר שלו וניסה לעבור את השוער פנטילימון, ששם את היד וראה את הברזילאי נופל עוד קודם לכן בתיאטרליות. השופט שרק ואוסקר בעט את הפנדל פנימה. 0:3 לצ'לסי.

דקה 53: גול! קורטואה עצר את הנגיחה של קאבול, אבל הדף היישר לגופו של המחליף בוריני, שבלי לשים לב צימק עבור סנדרלנד ל-3:1.

עוד באותו נושא

מחליף מיוחד: חוס הידינק מונה למאמן צ'לסי עד תום העונה

לכתבה המלאה
ברניסלב איבנוביץ' צ'לסי. רויטרס
שער ראשון העונה. ברניסלב איבנוביץ'/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד - נוריץ' 2:1

הפתעה גדולה באולד טראפורד, שם מנצ'סטר יונייטד הפסידה לנוריץ' לראשונה מאז אוגוסט 1989. לואי ואן חאל קיבל בחזרה את ויין רוני שערך את הופעתו ה-500 במדים האדומים, אבל גם איתו הצרות נמשכו עם משחק שישי ללא ניצחון. היכולת החלשה של המארחת נוצלה עד תום על ידי נוריץ', שעלתה ליתרון משער של קמרון ג'רום (38) והכפילה אותו אחרי איבוד של רוני וסיומת של אלכסנדר טטיי (54). אנתוני מרסיאל (66) הצליח רק לצמק, אך לא יותר מזה. יונייטד ירדה למקום החמישי ורחוקה כבר תשע נקודות מהפסגה.

דקה 38: גול! מנצ'סטר יונייטד נראית רע ומשלמת ביוקר. ג'רום חטף כדור, ברח מיאנג והתקדם לתוך הרחבה, שם בעט למרכז השער ודה חאה רק נגע בכדור בדרכו לרשת. ג'רום הפך ליחיד פרט לבנטקה שכבש לרשת השדים האדומים באולד טראפורד. 0:1 לנוריץ'.

דקה 54: גול! רוני איבד כדור במרכז המגרש לטטיי, שהעביר לג'רום ורץ קדימה. החלוץ החזיר לקשר נבחרת נורבגיה את הכדור וזה בעט שטוח אל הרשת של דה חאה, שאפילו לא זז. 0:2 מדהים לנוריץ'.

דקה 66: גול! תחילת הקאמבק? יאנג הגביה מצד ימין, רוני ליטף עם הראש והכדור הגיע למרסיאל, שהשתלט, עבר בין שני שחקנים על מטר ובעט פנימה את הראשון שלו בליגה זה שלושה חודשים. יונייטד צימקה ל-2:1.

ויין רוני שחקן מנצ'סטר יונייטד מאוכזב. GettyImages
הופעה 500 מאכזבת. ויין רוני/GettyImages

אברטון - לסטר סיטי 3:2

מה עוד אפשר להגיד על המוליכה המפתיעה של הפרמיירליג? אולי שזו כבר לא הפתעה. השועלים הבטיחו את הפסגה לקראת מחזורי חג המולד ופתחו פער זמני של חמש נקודות, בזכות ניצחון ראשון בגודיסון פארק מאז 1985. ריאד מחרז העלה את מאזנו ל-13 שערי ליגה בזכות שני פנדלים מוצלחים, כשמנגד רומלו לוקאקו רק השווה זמנית עם ה-13 שלו וקווין מיראלס צימק. אברטון, שהפסידה העונה רק למנצ'סטר סיטי, יונייטד וארסנל, צירפה גם את לסטר לרשימת הגדולות, לפחות בכל הקשור אליה.

דקה 28: גול! אוקזאקי ברח מפונס מורי שהפילו ברחבה וזיכה את לסטר בפנדל. מחרז הנפלא ניגש לנקודה הלבנה ובשמאל בעט שטוח אל הרשת את ה-12 שלו העונה. 0:1 ללסטר סיטי.

* לסטר היא הקבוצה היחידה בחמש הליגות הבכירות באירופה שכבשה שער בכל אחד ממשחקיה העונה, בכל המסגרות.

דקה 32: גול! השוויון המהיר של אברטון. שמייכל עצר את בארקלי, שראה את הניסיון השני שלו מורחק מהקו על ידי קינג, אבל הכדור הגיע ללוקאקו שירה פנימה את השביעי שלו ברציפות וה-13 העונה. 1:1.

דקה 64: גול! מחרז שלח כדור עומק נהדר לוורדי, שהוכשל בבירור ברחבה על ידי השוער הווארד. מחרז בעט עוד פנדל אל הרשת ועם ה-13 שלו בפרמיירליג העלה את לסטר ל-1:2.

דקה 70: גול! נראה שלסטר תגיע לחג המולד מהמקום הראשון. אברטון איבדה כדור אחרי הוצאת חוץ וספק נגיעת יד, הכדור הגיע לוורדי שהעמיד את אוקזאקי מול שוער והיפני לא נכשל. 1:3 ללסטר.

דקה 90: גול! מיראלס קיבל מסירת עומק אקרובטית מבארקלי ובעט בסיבוב אל הרשת כדי לצמק עבור אברטון ל-3:2.

ריאד מחרז שחקן לסטר. רויטרס
דייק פעמיים מהנקודה הלבנה. ריאד מחרז/רויטרס

סאות'המפטון - טוטנהאם 2:0

מאוריסיו פוצ'טינו לא התחשב בתקופה הרעה של קבוצתו לשעבר ורק העמיק את הצרות שלה עם הפסד חמישי בששת המשחקים האחרונים. טוטנהאם לא הפסידה בחוץ מאז מחזור הפתיחה, ונהנתה מבליץ בסיום המחצית הראשונה, בו הארי קיין כבש שער סולו נהדר ודלה עלי הכפיל אחרי הכנה יפה של קייל ווקר. טוטנהאם התאוששה מההפסד הביתי המפתיע לניוקאסל ועלתה למקום הרביעי.

דקה 40: גול! מבצע גדול של קיין. החלוץ האנגלי עבר בין שני שחקני הגנה, היתל באחד נוסף ובעט פנימה. 0:1 לטוטנהאם.

דקה 43: גול! ווקר העביר כדור רוחב חכם מצד ימין לעלי הצעיר, שבעט פנימה מקרוב וקבע 0:2 לטוטנהאם.

הארי קיין שחקן טוטנהאם. GettyImages
סיים באלגנטיות. הארי קיין/GettyImages

משחקים נוספים

ווסט ברומיץ' - בורנמות' 2:1
לווסט ברומיץ': גארת' מקאולי (79). לבורנמות': אדם סמית' (52), צ'רלי דניאלס (87 בפנדל)

סטוק סיטי - קריסטל פאלאס 2:1
לסטוק: בויאן קרקיץ' (76 בפנדל). לפאלאס: קונור וויקהאם (45 בפנדל), צ'ונג יונג לי (89)

ניוקאסל - אסטון וילה 1:1
לניוקאסל: פבריסיו קולוצ'יני (38), לאסטון וילה: ז'ורדן איו (61)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully