וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: בני לוד - מ.ס אשדוד 3:3, הפועל ירושלים - הפועל פתח תקוה 0:1

משחק הצמרת בלוד סיפק דרמה, כשהמארחת עלתה ליתרון שלוש פעמים, והאורחת החזירה עם שערים משלה. לוקמן (16), עצמי של ברדע (57) ופיליפ מנה (77) כבשו ללוד. זריהן (56), עזריאל (74) וסירושטן (82) כבשו לאשדוד. הפועל ירושלים הפתיעה את המוליכה הפועל פתח תקוה עם 0:1

שחקן מ.ס אשדוד, ניר ברדע. קובי אליהו
למרות שער עצמי שלו, אשדוד הצליחה לחזור למשחק. ניר ברדע/קובי אליהו

המחזור ה-16 בליגה הלאומית נערך היום (שישי) כמעט במלואו, כשרק המשחק בין מכבי הרצליה להפועל קטמון נדחה בשל מצבו הרע של הדשא לאחר הגשמים. את הפתעת המחזור ואחת מהפתעות העונה סיפקה הפועל ירושלים, שהחלה את המחזור במקום האחרון ובלי מאמן, ולמרות זאת ניצחה 0:1 את המוליכה הפועל פתח תקוה. לשמחת המלאבסים, הדולקות אחריה בני לוד ומ.ס. אשדוד חילקו נקודות ב-3:3 דרמטי והפועל ניר רמת השרון הפסידה 2:0 להפועל רמת גן. דרמה גם במשחק בין אחי נצרת למכבי קרית גת, שהסתיים ב-2:2. הפועל ראשון לציון הביסה 0:4 את הפועל נצרת עילית, הפועל עפולה גברה 0:2 על מכבי יבנה ובית"ר תל אביב רמלה ניצחה 1:2 את הפועל אשקלון.

אימורו לוקמן, לוהאב כיאל, אבו סובחי אנשי בני לוד. ברני ארדוב
לוד איבדה את היתרון שלוש פעמים. אימורו לוקמן/ברני ארדוב

בני לוד - מ.ס אשדוד 3:3

הקבוצה של סלימאן אזברגה, שבמחזור הקודם הביסה 0:3 את אחי נצרת בדרבי המגזר, רצתה להמשיך לנצח, אך איבדה שלוש פעמים את היתרון וסיימה רק ב-3:3 עם מ.ס אשדוד במשחק הצמרת. אייל לחמן קיווה להתאושש מההפסד בגמר גביע הטוטו, אך איבד נקודות בליגה ובסיום המשחק קיבל הודעה שהוא מפוטר.

לוד עלתה ליתרון בדקה ה-16, כשאימורו לוקמן הוותיק נגח לרשת את כדור הקרן של מתן לוטטי. הקצב עלה במחצית השנייה, כשמ.ס אשדוד הצליחה להשוות מרגלי ניב זריהן, לאחר בישול בעקב של מיכאל אוחנה (56). דקה חלפה, וכדור רוחב של לוטטי מצא את רגלו של ניר ברדע, שדחק לשערו שלו והחזיר את היתרון לבני לוד. חן עזריאל הנשכח החזיר את האורחת למשחק (74) עם שער ראשון שלו מאז אפריל 2013, אולם לוד לא נעצרה ועלתה ל-2:3 עם שער יפה של פיליפ מנה (77). אשדוד לא רצתה להפסיד והשיגה עוד שער, לאחר שמיכאל סירושטן נגח לרשת הגבהה של זריהן (82) וחגג את השער החמישי שלו העונה.

הפועל ירושלים - הפועל פתח תקוה 0:1

על הנייר, היה מדובר במפגש הכי חד צדדי בליגה, כשהמארחת, שבמקום האחרון, לא ניצחה בארבעת המשחקים האחרונים שלה ובנוסף, שמרה על שער נקי רק פעם אחת העונה במשחקים הביתיים. מנגד, המלאבסים מוליכים את הטבלה בפער של חמש נקודות, וניצחו ארבעה מחמשת משחקי הליגה האחרונים. המשחק עצמו היה יחסית חלש, אך שער נפלא של ברונו לוז הפורטוגלי (72), שקיבל כדור מהשוער שלו ודהר איתו לרחבת פתח תקוה והבקיע, נתן את הנקודות לירושלמים והוציא אותם מהמקום האחרון. ניצחון גדול לעוזר המאמן שי כהן, המשמש כמאמן זמני. מישל רוס מהפועל ירושלים הוחלף כמה דקות לפני תום המחצית הראשונה וסינן מספר מילים לעבר הספסל. גם הקהל החזיר לשחקן בקללות, ורוס ירד עצבני לחדר ההלבשה.

עוד באותו נושא

ליגה לאומית: אייל לחמן פוטר ממ.ס. אשדוד

לכתבה המלאה
ברונו לוז שחקן הפועל ירושלים (משמאל) מול בן אוזן שחקן הפועל קטמון. ברני ארדוב
שער סולו נפלא בניצחון של הפועל ירושלים. ברונו לוז, משמאל/ברני ארדוב

הפועל עפולה - מכבי יבנה 0:2

המארחת, שמחפשת עדיין מאמן חדש לאחר פיטוריו של ניסן יחזקאל, הציגה על הקווים את עוזר המאמן שרון כץ והשיגה ניצחון חשוב לאחר שני הפסדים רצופים. יובל שוואט העלה אותה ליתרון (52) וגיא דיין הכפיל (68). השניים, אגב, כבשו גם בניצחון על יבנה בסיבוב הראשון. בקבוצה פנו לשלומי דורה, שעזב לאחרונה את מכבי נתניה ולגילי לנדאו, אך עדיין לא הגיעו לסיכום עם אף אחד משני המועמדים.

מכבי אחי נצרת - עירוני קרית גת 2:2

איבוד נקודות דרמטי למארחת. הקבוצה של ג'ימי טורק עלתה ליתרון לאחר שכדור שהוגבה לרחבה נבעט לקורה וחזר למוחמד חטיב, שהשתלט עליו ובעט לרשת (12). נגיעת יד ברחבה סידרה לקרית גת פנדל, שלומי משה לא התקשה לכבוש אותו ולהשוות (20). שער נוסף של אחי נצרת נפסל בטענת עבירה על קאלה דרשלר, אך היא כבשה שוב מרגלי לוסיאנו סיניו הארגנטינאי, שהמשיך בנגיעה כדור חופשי של אמג'ד סלימאן לרשת (39). כשאחי כבר חשבה שהיא בדרך לנצח, הגיע המגן קובי נחמיאס, כבש לקרית גת עמוק בתוספת הזמן וחילק את הנקודות. החדשות הלא טובות מבחינת קרית גת הן, שבעקבות הניצחון של הפועל ירושלים, היא ירדה למקום האחרון.

הפועל נצרת עילית - הפועל ראשון לציון 4:0

הקבוצה מעיר היין לא התקשתה מול יריבתה החלשה, וניצחה בקלות. אריאל לזמי העלה אותה ליתרון (26), והשלים צמד (62). יעקב בריהון (73) ושלומי אביסדריס (85) סגרו את הסיפור. ראשון לציון סוגרת משחק שלישי ללא הפסד, ולאחר שתי תוצאות תיקו, הוסיפה ניצחון שמציב אותה בפיגור שתי נקודות בלבד מהמקום השני. נצרת עילית, שגם כך הייתה עמוק בתחתית, סופרת כבר שישה משחקים ללא ניצחון וירדה למקום ה-15.

שחקן הפועל ראשון לציון, יעקב בריהון. מגד גוזני
ראשון לציון רק שתי נקודות מהמקום השני. יעקב בריהון/מגד גוזני

בית"ר תל אביב רמלה - הפועל אשקלון 1:2

אולי הזכייה בגביע הטוטו גרמה לשחקנים של יובל נעים להגיע מעט זחוחים, מה שעלה להם במשחק. רותם שמול העלה את המארחת ליתרון אחרי שהטעה בלם ובעט חזק לרשת (67), בדקה ה-79 הוא השלים צמד. שי רביבו רק צימק (86) והפועל אשקלון, שנמצאת כבר עם ארבעה משחקים רצופים ללא ניצחון, ירדה למקום התשיעי בטבלה. בית"ר תל אביב רמלה היא זו שעקפה אותה.

הפועל רמת גן - הפועל ניר רמת השרון 0:2

הפועל רמת גן קיוותה לברוח מעט לתחתית ועשתה זאת בזכות ניצחון חשוב. המשחק לווה בגשם שוטף, אך האורודנים התגברו עליו והשיגו את שלוש הנקודות. מייקל טוקורה העלה אותה ליתרון בנגיחה מעל השוער לאחר הגבהה לרחבה (61), רן רול הכפיל (70). רמת גן עלתה למקום ה-11, רמת השרון חזרה להפסיד לאחר שלושה משחקים.

מכבי הרצליה - הפועל קטמון (נדחה)

השופט אלון יפת קבע כי לא ניתן לקיים את המשחק עקב תנאי המגרש אשר ספוג במים ומלא בשלוליות עמוקות בחלקים גדולים ממנו. מועד חדש טרם נקבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully