וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר החורף: נבחרת ישראל הרשימה עם 2:3 על גרמניה

הישג נאה לשחקניו של אלי אוחנה, שנהנו משערים של פאדי נג'ר, אנס מחמיד וגל אביב. המאמן: "זה ניצחון שהילדים ייקחו איתם להמשך החיים". ביום חמישי: מפגש מול אוקראינה

אנס מחאמיד שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
מככב בנבחרת הנוער. אנס מחמיד/ברני ארדוב

נבחרת הנוער של אלי אוחנה ניצחה הערב (שלישי) 2:3 את גרמניה החזקה במסגרת המחזור השני של טורניר החורף המסורתי שנערך בישראל. הנבחרת פתחה טוב את המשחק ועלתה ליתרון בדקה ה-22 משער של פאדי נג'ר שנגח מקרוב פנימה, אבל הגרמנים השוו חמש דקות לפני ההפסקה משער של יוליאן אוסטיבאן.

שמונה דקות אחרי ההפסקה הצליחה ישראל להחזיר לעצמה את היתרון משער של אנס מחמיד, חלוצה של הפועל תל אביב שניצל החזרה לא טובה של ההגנה לשוער וכבש מקרוב. גל אביב קבע 1:3 בדקה ה-73 ושתי דקות לסיום קבע בייאן אמטוב את תוצאת הסיום ברמת גן.

אלי אוחנה אמר לאחר המשחק: "אתמול במשחק מול סרביה יצרנו מעט מאוד מצבים, בעיקר בגלל שזה היה המשחק הראשון וחלק מהשחקנים התרגשו בגלל הקהל והשידור בטלוויזיה. היום הגענו לשחק מול נבחרת חזקה, פתחנו לא רע בכלל וכבשנו שער. גרמניה חזרה למשחק משום דבר ל-1:1. במחצית השנייה אפילו הצלחנו להעלות את הרמה וב-30 דקות מהמחצית שלטנו בקצב המשחק. אני שמח בשביל הילדים האלו כי זה ניצחון שהם ייקחו איתם להמשך החיים. לנצח את גרמניה, לא משנה באיזה קבוצת גיל, זה תמיד יפה ונעים".

הרכב נבחרת ישראל: חביב אוחיון, בר גלילי, פאדי נג'ר (גל אביב, 70), ירין פרץ (שי גולן, 50), תומר אלטמן (יהב גורפינקל, 70), מוחמד אבו פאני (עומר לקאו, 85) יונתן לוי, זוהר אביסרור (רותם חטואל, 50), יצחק אספה, גל קעתבי (אור דסה, 50), אנס מחמיד (רוי רונן, 70).

  • עוד באותו נושא:
  • אלי אוחנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully