וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא השיאים: כל המספרים מהערב החלומי של רונאלדו וריאל

הבלאנקוס ניפצו את הניצחון הכי גבוה בתולדותיהם בצ'מפיונס עם ה-0:8 על מאלמו, ו-CR7 הפך לשחקן הראשון בתולדות המועדון שכובש רביעייה בליגת האלופות. בניטז התלוצץ: "אמרתי לכם שאני לא הגנתי"

שמונה משחקים נערכו הערב בליגת האלופות וסיפקו דרמות גדולות ומודחות מפתיעות, אבל המשחק שנזכור עוד הרבה שנים בזכות השיאים שנשברו בו נערך במדריד, שם מחצה ריאל מדריד את מאלמו האומללה 0:8, כאשר רונאלדו כובש רביעייה היסטורית. קיבצנו עבורכם את כל המספרים מהערב ההיסטורי של הבלאנקוס ו-CR7. לאחר המשחק, רונאלדו החמיא למאמנו רפא בניטז, שמצדו, בטוח שהאוהדים נהנו.

שחקן ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
איזה ערב חלומי. רונאלדו/רויטרס

* עם הרביעייה שלו רונאלדו שבר שיא נוסף עם 11 כיבושים בשלב הבתים של ליגת האלופות

* לרונאלדו יש כעת 73 שערים ב-69 הופעות בלבד בליגת האלופות במדי ריאל מדריד.

* רונאלדו כבש העונה לבדו יותר שערים מ-23 מהקבוצות בליגת האלופות.

* לרונאלדו יש 91 שערים במסגרות בינלאומיות (כולל גביע העולם לקבוצות ומשחקי ידידות), יותר מכל שחקן אחר. מסי שני עם 82 שערים, גרד מולר וראול במקום השלישי עם 77.

* לרונאלדו 11 שערים בליגת האלופות ועשרה שערים בליגה. בצ'מפיונס הוא עשה זאת בשש הופעות, ב"לה ליגה" ב-14.

* רונאלדו הוא השחקן הראשון הראשון בתולדות ריאל מדריד שכובש רביעייה בליגת האלופות. ליאו מסי ולואיז אדריאנו כבשו חמישיות בברצלונה ושחטאר.

* בפעם הראשונה בתולדות המפעל, שני שחקנים מאותה קבוצה כבשו שלושער לפחות (רונאלדו רביעייה, בנזמה שלושער).

* הניצחון הכי גדול של ריאל מדריד בליגת האלופות עד לערב זה היה ב-2002, אז היא הביסה 0:6 את גנק.

* מדובר בניצחון הכי גדול בליגת האלופות - זהה ל-0:8 של ליברפול על בשיקטאש, במהלכו כבש יוסי בניון שלושער.

שחקן ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו. AP
חגיגה בלבן. שחקני ריאל חוגגים עם רונאלדו/AP

רפא בניטז אמר לאחר המשחק: "ציפינו למשחק שונה, כי מאלמו רצתה לנצח. אני גאה אחרי היום, מצאנו את הקצב הנכון. בנזמה היה נהדר ועוד נצטרך אותו". הספרדי אף התלוצץ כשאמר: "במהלך המשחק חשבתי ברצינות שאנחנו עומדים לשבור את שיא הניצחון הכי גבוה. אמרתי לכם שאני לא מאמן הגנתי"

כוכב הערב, כריטיאנו רונאלדו: "המאמן עשה עבודה טובה, הוא מסתגל וצריך לתת לו זמן. אנשים אוהבים לבקר כל אחד שדברים הולכים לו לא טוב. בפן האישי אני מרגיש טוב. חזרנו לנצח, וגם אם התחלתי את העונה קצת לא בכושר, אני מרגיש יותר טוב עכשיו ומקווה להמשיך להבקיע ולבשל שערים. יש לי חוזה לעוד שנתיים בריאל מדריד ואני רוצה להישאר כאן, לא מתייחס לכל הספקולציות מסביב".

הפורטוגלי המשיך: "כל מיני דברים לא טובים קרו מחוץ לקבוצה. העניין עם קארים, העניין עם קאדיס. כולם נגדנו, אבל אנחנו חזקים ורוצים להתמקד בפן הספורטיבי. אחרי הקלאסיקו הבנו שאנחנו חייבים לעשות שינוי רציני, זה כנראה היה טוב להתעוררות שלנו".

על השיאים ששבר: "זה היה ערב מוצלח, אבל עוד לא זכינו בכלום, בסך הכל עברנו את שלב הבתים. ברור שאני שמח על השיאים, אבל חשוב לי השיפור של הקבוצה, היא צוברת ביטחון להמשך. אני מאושר עבור קארים בנזמה, כי הוא עבר תקופה נוראה. חשוב בשביל ריאל שהוא יחזור לכושר ויהיה טוב".

המגן אלבארו ארבלואה: "היה לנו קל כי לא הורדנו את הקצב, בניגוד למשחק נגד חטאפה. תוצאות כאלה יביאו את הקהל למחוא לנו כפיים. אני מקווה שהצדק יצא לאור בעניין עם קאדיס ונישאר בגביע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully