וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל פתח תקוה בפסגה אחרי 0:2 על בית"ר תל אביב רמלה

מיכאילוביץ' כבש (46) ובישל לאז'ובל (70) כדי להחזיר את המלאבסים למקום הראשון, עם שלוש נקודות יתרון. 0:0 בין אשקלון לרמת השרון ובין לוד לנצרת עילית. ליגה א': ניצחון לשעריים

שחקני הפועל פתח תקוה חוגגים. מגד גוזני
שוב בראש. שחקני הפועל פתח תקוה/מגד גוזני

המחזור ה-14 בליגה הלאומית ננעל הערב (שני) עם שלושה משחקים שסיפקו שני שערים בלבד. על שניהם הייתה חתומה הפועל פתח תקוה, ששבה לפסגה בזכות 0:2 ביתי על בית"ר תל אביב רמלה. המשחק בין הפועל אשקלון להפועל ניר רמת השרון הסתיים ב-0:0 וכך גם המפגש בין בני לוד להפועל נצרת עילית.

הפועל פתח תקוה - בית"ר תל אביב רמלה 0:2

המלאבסים חזרו למקום הראשון ופתחו פער של שלוש נקודות מהרודפות אחריהם. אחרי מחצית ראשונה מאופסת, ברנקו מיכאילוביץ' העיר את הפועל פתח תקוה עם שער בדקה ה-46, השישי שלו העונה בליגה. בדקה ה-70 עבר הסרבי לתפקיד המבשל וסידר גם לבן אז'ובל שער ליגה שישי. נקודה בעפולה ביום שישי תספיק לחבורה של מנחם קורצקי לסיים את הסיבוב הראשון בפסגה. בית"ר תל אביב ממשיכה עם הזיגזג של הפסד חוץ (שלישי ברציפות) אחרי כל ניצחון ביתי.

הפועל אשקלון - הפועל ניר רמת השרון 0:0

קבוצת ההתקפה הטובה בליגה התארחה אצל קבוצת ההתקפה השנייה בטיבה (יחד עם מ.ס. אשדוד והפועל ראשון לציון) היו שותפות לתיקו המאופס הראשון של שתיהן לעונה זו. אחרי שעה איומה של כדורגל, הפועל אשקלון איבדה בכרטיס אדום את הבלם הוותיק יאיר אזולאי, למרות שלטענת אנשי קבוצתו ביצע תיקול נקי. יובל נעים זעם והורחק אף הוא על ידי השופט עידן אלמלם, אך רמת השרון לא ניצלה את יתרונה המספרי, נעצרה אצל גליל בן שנן ונותרה במקום הרביעי.

בני לוד - הפועל נצרת עילית 0:0

משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון או שער זכות לקבוצה של סלימאן אזברגה, שפספסה הזדמנות להשתוות למוליכות ונותרה במקום החמישי. הפועל נצרת עילית, שסיימה בתיקו מאופס עם בני לוד גם במפגש האחרון ביניהן בעונה הקודמת, רשמה משחק רביעי ללא ניצחון ונותרה במקום ה-14 המוליך למשחקי המבחן בתום העונה.

* ליגה א': מכבי שעריים השיגה ניצחון בכורה בעידן המנג'ר ניר קלינגר, כשגברה 0:2 בנס ציונה על הפועל כפר שלם. אבי מלכה (20) ומיכאל קירטבה (90) הקפיצו את הרחובותים מהמקום ה-12 למקום השישי, מרחק תשע נקודות מהפסגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully