וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע ספרדי: אתלטיקו מדריד ניצחה 1:2 את ראוס

סיבוב שלישי: הקולצ'ונרוס נקלעו לפיגור מפתיע מול הקבוצה מהליגה השלישית, אבל לוסיאנו וייטו (37) וסאול (63) השלימו מהפך במשחק הראשון מבין שניים. לגאנס גברה 1:2 על גראנדה

one

משחקי הסיבוב השלישי בגביע הספרדי יצאו הערב (שלישי) לדרך עם שני משחקים ויימשכו ביום רביעי עם שמונה משחקים נוספים בסיבוב שייערך בשיטת בית וחוץ כאשר הקבוצה היחידה שכבר שיחקה בשלב הזה היא ברצלונה שסיימה ב-0:0 מול וילנובסה במשחק הראשון מבין שניים. אתלטיקו מדריד פתחה את היום עם 1:2 בחוץ על ראוס מהליגה השלישית ובמשחק נוסף לגאנס מהליגה השנייה ניצחה 1:2 את גרנאדה.

סאול שחקן אתלטיקו מדריד חוגג. רויטרס
השלים את המהפך לאתלטיקו. סאול/רויטרס

ראוס - אתלטיקו מדריד 2:1

האסטאדיו מוניציפאל לבש חג לכבוד המאורע הזה ועל המגרש ראוס, שמוליכה את הליגה השלישית, הצליחה לתת פייט לחבורה של דייגו סימאונה אך נחלה הפסד מינימלי לפני הגומלין שייערך בוויסנטה קלדרון. אחרי חצי שעה של משחק פראן קארביה הדהים את האורחים עם שער יתרון מפתיע אחרי שהתגבר על שחקן הגנה ועם החלק החיצון של הנעל הכניע מקרוב את מויה וקבע 0:1. אבל אתלטיקו לא נבהלה והשוותה כעבור שבע דקות. לוסיאנו וייטו חלוץ הרכש הארגנטינאי קיבל הרמה מצד ימין ונגח לרשת. בדקה ה-62 סאול השלים מהפך ושם את קבוצתו עם רגל וחצי בשלב הבא. הגומלין ייערך ב-17 לחודש בוויסנטה קלדרון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

לגאנס - גרנאדה 1:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully